اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کامیاران

انتخابات 12 اسفند عرصه تکرار حماسه‌های ملت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان کامیاران با یادآوری حماسه‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف این نظام اسلامی، انتخابات 12 اسفند را نیز عرصه‌ای برای تکرار این حماسه‌ها خواند و از مشارکت حداکثری مردم در این عرصه سیاسی مهم خبر داد.

انتخابات 12 اسفند عرصه تکرار حماسه‌های ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمدرضا شرفبیانی صبح امروز در یادواره چهار شهید روستای سرچی از توابع شهرستان کامیاران اظهار داشت: انتخابات عرصه‌ای دیگر از حضور و اقتدار عظیم ملت ایران است و حضور گسترده مردم در 12 اسفند امسال در پای صندوق‌های اخذ رأی تیر خلاصی را به پیکر دشمنان انقلاب به ویژه استکبار جهانی وارد خواهد کرد.

به گفته وی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا به امروز حضور همیشگی مردم در عرصه‌های حساس و سرنوشت‌ساز موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان شده است.

فرمانده سپاه شهرستان کامیاران با بیان اینکه دشمنان انقلاب برای ضربه زدن به پیکره انقلاب الهی ایران در طول این 33 سال دست به اجرای هر توطئه‌ای زده‌اند، افزود: الهی بودن انقلاب و بیمه شدن آن با خون پاک شهدا همواره موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شده است.

شرفبیانی با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی دشمنان برای توقف مسیر رو به رشد ایران در طول تاریخ انقلاب بارها تکرار شده و همواره به خاطر اراده قوی مردم بی‌نتیجه مانده است، افزود: ‌امروز دشمنان سعی دارند با این فشارها ملت آزاده ایران را از مسیر اصلی رشد و توسعه همه‌جانبه منحرف کنند.

وی تلاش برای جلوگیری از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را از مهم‌ترین اهداف امروز دشمنان دانست و گفت: عمق بصیرت و آگاهی مردم فهیم ایران اسلامی و حضور حماسی آنان در انتخابات بار دیگر مانع رسیدن دشمنان به اهداف شومشان خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان کامیاران بصیرت، آگاهی و حضور همیشه در عرصه برای دفاع از ارزش‌های انقلاب را از مهم‌ترین پیام‌های شهدا و امام راحل عنوان کرد و افزود: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی نتیجه حفظ این مولفه‌های بسیار مهم در بین مردم شهیدپرور ایران است.

شرفبیانی در ادامه از ایجاد تفرقه در بین مسلمانان به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب نام برد و گفت: دشمنان به خوبی درک کرده‌اند که اتحاد و همبستگی و اطاعت و ولایت‌مداری مردم مهم‌ترین رمز موفقیت ایران است که ایجاد تفرقه در بین ملت را از اولویت‌های خود قرار داده‌اند.

به گفته وی امروز دشمنان اسلام و انقلاب برای رسیدن به اهداف شومشان سعی دارند با ترویج اسلام آمریکایی و ایجاد فرقه‌های مختلف در مذاهب شیعه و سنی مسلمانان را به جان هم بیندازند.

وی تصریح کرد: عمق بصیرت دینی و سیاسی ملت ایران همواره موجب ناامیدی و ناکامی دشمنان در رسیدن به این خواسته شوم شده است.

فرمانده سپاه شهرستان کامیاران در ادامه بر ترویج و تعمیق اندیشه‌ها و اهداف شهدای گرانقدر ایران اسلامی در جامعه تاکید کرد و افزود: توسعه و ترویج افکار شهدا در جامعه به ویژه در بین نسل جوان آنان را در برابر توطئه‌های نرم دشمنان ایمن می‌کند.

شرفبیانی بر برگزاری یادواره‌های شهدا و معرفی شهدای برجسته در این برنامه‌ها تاکید کرد و گفت:‌ ملت ایران هر چه دارند از برکت خون همین شهدا است و زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره آنان رسالت و وظیفه‌ای شرعی بر عهده همه آنان است.

به گفته وی شهدا عزت و عظمت را برای انقلاب و ایران به ارمغان آوردند و ما به عنوان رهروان راه شهدا باید با تمام وجود از این ارزش‌ها و میراث گرانبهای شهدا دفاع کنیم.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول