اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد:

سرنوشت مردم در انتخابات به دست خودشان رقم می‌خورد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ اراده‌ای بر انتخابات تاثیرگذار نخواهد بود و سرنوشت مردم در انتخابات تنها به دست خودشان رقم می‌خورد.

سرنوشت مردم در انتخابات به دست خودشان رقم می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غریب دین‌پرور امروز در جلسه هیئت‌های بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ساز و کار انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی به شکلی است که اجازه دخل و تصرف به کسی داده نمی‌شود، افزود: در عین حال با قانون نمی‌شود مصلحت‌اندیشی کرد، باید بازرسان و سربازرسان قانونمند در اجرای انتخابات انجام وظیفه کنند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت آگاه‌سازی هر چه بیشتر مردم از فرآیند برگزاری انتخابات تاکید کرد و افزود: معرفی این فرآیند به مردم ثابت می‌کند که هیچ کسی نمی‌تواند در تعیین سرنوشت آنها تاثیر بگذارد به گونه‌ای که سرنوشت مردم به دست خود مردم رقم می‌خورد.

وی تاکید کرد: حضور بازرسان و سربازرسان در شعبه‌های اخذ رای باید سبب اجرای درست قانون، تسهیل در اجرای قانون و امنیت انتخابات باشد و مردم با حضور بازرس و سربازرس در کار انتخابات احساس آرامش در برگزاری انتخابات کنند.

مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سلامت، امنیت و امانتداری سه شاخصه مهم در امر انتخابات است که بازرسان باید مورد توجه قرار دهند و از ویژگی‌های گزینش بازرسان و سربازرسان تعهد و تدین، دقت آنان به قوانین و مقررات و اجرای خوب و درست آن باشد.

دین‌پرور تصریح کرد: در انتخاب هیئت‌های بازرسی استانی و شهرستانی نیز مؤلفه‌هایی چون سلامت نفس، تجربه، نجابت و تقوا در نظر بوده است.

* توطئه‌های دشمن در انتخابات از هم‌اکنون شکست خورده است

وی به برنامه‌ریزی بدخواهان نظام برای انتخابات امسال اشاره کرد و گفت: دشمنان پس از شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران با ما دشمنی را آغاز کردند و به دنبال به چالش کشاندن این انقلاب هستند و از این رو از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند و این فرصت مناسبی است تا یک‌بار دیگر با حضور و مشارکت آگاهانه، پرشور و با نشاط پاسخ دندان‌شکنی به آن‌ها داده شود.

دین‌پرور یادآور شد: مردم مؤمن، بابصیرت، ولایتمدار، آگاه و هوشیار ما پشتیبان اصلی و از ارکان امنیت انقلاب، نظام، اهداف و آرمان‌های آن هستند و اجازه نخواهند داد دشمن قسم‌خورده ما در برگزاری انتخابات به هدف خود برسد.

وی با بیان اینکه تثبیت و تداوم انقلاب، اقتدار نظام و دستیابی به قله رفیع عزت و سربلندی، رسیدن به استقلال و آزادی ملت، مدیون رهبری حکیمانه امام راحل و رهبری عزیز و خون پاک شهیدان، صبر و پایداری خانواده‌های معظم آن عزیزان است، تصریح کرد: ملت مسلمان ایران پیمان مجدد با آرمان‌های امام (ره) و رهبری و تکریم و قدرشناسی هر چه بیشتر از خانواده‌های سرافراز شهدا را وظیفه خود و همه مسئولان دانسته و در این راه از هیچ تلاش و کوششی مضایقه نخواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با تمهیداتی که اندیشیده شده و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم مشارکت حداکثری، ذیل قانون‌مداری، عدالت‌محوری و امانتداری در این انتخابات با مشارکت حماسی مردم، رکورد حضور شکسته می‌شود.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول