اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: با اتکا به منویات رهبر معظم انقلاب بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان بوشهر فراهم است.

بستر لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه فراهم است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم محمد حسن شنبدی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان به حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده مردم در برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر و به ویژه راهپیمایی 22 بهمن برای ملت و دوستان ایران اسلامی نویدبخش و برای دشمنان ما مأیوس‌کننده بود.

وی افزود: همواره دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی سه دهه گذشته در آستانه یک حرکت ملی دچار اشتباه می‌شوند.

شنبدی به چرایی و چگونگی پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور پس از انقلاب پرداخت و عنوان کرد: رمز موفقیت و ماندگاری انقلاب اسلامی از دو رکن اساسی انقلاب یعنی ولایت و مردم نشأت گرفته است.

وی ادامه داد: رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و ولایت‌مداری مردم در انجام تکالیف الهی سه دهه عزت و سربلندی را برای ایران اسلامی به همراه داشته است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر به بیانات تأثیرگذار اخیر مقام عظمای ولایت اشاره کرد که روحی تازه در کالبد ملت ایران و امت اسلامی دمیده است.

وی در بخشی از سخنان خود به تشریح فعالیت‌های ستاد برگزاری انتخابات در استان بوشهر پرداخت و اعلام کرد: زیرساخت‌های لازم در فرآیند انتخابات در استان فراهم شده و در دو روز آینده نیز اقلام مورد نیاز انتخاباتی بین ستادهای اجرایی انتخاباتی استان توزیع می‌شود.

شنبدی با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم و حداکثری اظهار داشت: طرح‌های امنیتی مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در استان در شورای تأمین استان و شهرستان‌ها مصوب شده و در هر یک از حوزه‌های پشتیبانی، آموزشی، فناوری فرآیند انتخابات با احدی تعارف نداریم.

وی در خصوص انتخاب مهندس پرویز شعبانی به عنوان معاون عمرانی فرمانداری تنگستان نیز گفت: پس از بررسی‌های صورت گرفته، با اجماع نظر مهندس شعبانی که فردی با تجربه و سابقه در امور عمرانی شهرستان تنگستان بوده به عنوان معاون عمرانی فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر ابراز امیدواری کرد: مهندس شعبانی با همراهی و همدلی مسئولین شهرستان تنگستان و با اتخاذ مدیریتی توانمند کمبودها و نیازهای عمرانی این شهرستان را جبران کند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر نیز ضمن اشاره به حماسه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: جامعه ایران با معیارهای مادی قابل تحلیل نیست و این اشتباهی است که دشمنان کشور مرتکب می‌شوند.

ناصر کشاورز خدمت صادقانه را از افتخارات مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی ذکر و تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی باید با ستادهای انتخاباتی همکاری و تعامل داشته باشند.

در پایان این نشست حکم معارفه مهندس پرویز شعبانی به عنوان معاون عمرانی فرمانداری تنگستان توسط مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر قرائت شد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول