اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

چرام به استقبال انتخاباتی باشکوه و پرصلابت می‌رود

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: شک نداریم که با حضور مردم در روز 12 اسفندماه پای صندوق‌های رای، انتخاباتی باشکوه و پرصلابت در این شهرستان برگزار خواهد شد.

چرام به استقبال انتخاباتی باشکوه و پرصلابت می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، شکرالله امامی صبح امروز در همایش هم‌اندیشی انتخابات که با حضور جمع زیادی از معتمدین، هیئت‌های اجرایی و مدیران و مسئولان هیئت نظارت بر انتخابات این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بارز انسان نسبت به سایر موجودات داشتن قوه انتخاب است، اظهار کرد: گوهر اراده انسان انتخاب است و این نعمتی است که پروردگار تنها به اشرف مخلوقات خود عطا کرده است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان چرام ابراز داشت: امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به رغم همه توطئه‌های دشمنان در طول 33 سال اخیر به اندازه سال‌هایی که بر ما گذشته، انتخابات برگزار کرده‌ایم که در مقایسه با نظام‌های مدعی دموکراسی در جهان این نظام ولایی رکورددار برگزاری انتخابات است.

امامی افزود: باید قدر و قیمت این نعمات بزرگ را بدانیم چرا که انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از آزمون‌های سخت پیش رو بوده که به یاری پروردگار با حضور پرنشاط مردم قلب رهبری شاد و دوستان انقلاب خوشحال و بدخواهان و توطئه‌گران مایوس خواهند شد.

امامی با تاکید بر خواست رهبری معظم انقلاب مبنی بر مشارکت حداکثری تصریح کرد: مشارکت در انتخابات یک وظیفه انقلابی و بنا به فرموده رهبری مصونیت‌بخش نظام و حاکمیت است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان چرام مشارکت و حضور مردم در انتخابات را در راستای اضمحلال تفکرات الحادی و معاند با نظام عنوان کرد.

فرماندار چرام با بیان اینکه یکی دیگر از ابعاد مشارکت تاثیرگذاری در تصمیم قدرت‌های استکباری است، افزود: امروز هر رای ما گلوله‌ای است که به سمت کاخ‌نشینان غرب در آمریکا و اروپا شلیک می‌شود.

وی با برشمردن حساسیت‌های انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمنان و بدخواهان در کمین هستند تا با ایجاد جو بدبینی بستر انتخابات را ناسالم جلوه دهند.

امامی گفت: با اجرای صحیح منویات مقام معظم رهبری و رعایت اصول قانون اساسی به عنوان خطوط قرمز نظام در این حماسه عظیم شاهد انتخاباتی پرشور و در خور شان مردم در سراسر ایران، استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان چرام خواهیم بود.

فرماندار چرام با ذکر این نکته که در انتخابات رقابت باید رفاقتمندانه باشد و نه عداوتمندانه، تصریح کرد: لازم است که رقابت در فضای عاری از کینه و عداوت و در چارچوب قانون باشد.

امامی با دعوت معتمدین و روحانیت و ائمه جمعه و جماعات برای همکاری در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور عنوان کرد: امروز نظام اسلامی بر پایه رای و نظر مردم استوار بوده و برگزارکنندگان انتخابات هم خود مردم هستند.

امامی افزود: لازم است با رعایت اصول مشارکت حداکثری، امانتداری، قانون‌گرایی و عدالت‌محوری برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات تلاش کنیم.

این مسئول با قدردانی از همه کسانی که به عنوان کاندیدا در عرصه انتخابات حضور پیدا کرده و تنور آن را گرم نگه داشته‌اند، خاطرنشان کرد: همه نامزدهای انتخاباتی برای ما مسئولان محترم بوده و به همه آن‌ها یکسان نگاه می‌کنیم.

فرماندار چرام با بیان اینکه انتخابات و رقابت‌های آن باید در چارچوب موازین شرعی برگزار شود، تاکید کرد: سیاست تبلیغاتی نامزدها باید در موعد قانونی سیاستی، اخلاقی و اخلاق‌محور باشد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول