اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هندیجان:

نماد مردم‌سالاری دینی را با حضور حداکثری در انتخابات تقویت کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه هندیجان گفت: همه ما به عنوان سربازان مقام معظم رهبری هستیم و بنا به فرمان ایشان باید با حضور حداکثری خود در انتخابات نمادهای مردم‌سالاری دینی را تقویت کنیم.

نماد مردم‌سالاری دینی را با حضور حداکثری در انتخابات تقویت کنیم

حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: قدرت‌های بزرگ غرب و شرق همواره در صدد این بوده‌اند که مردم ایران را زیر چکمه‌ها و چنگال‌های کثیف و خونین خود نگاه داشته و آنان را در اسارت ابدی فرو برند.

وی با بیان اینکه امروز روز مقاومت است افزود: درنگ در چنین برهه‌ای از زمان به هیچ‌وجه جایز نیست زیرا درنگ امروز اسارت فردا را به دنبال خواهد داشت بنابراین مردم ایران باید با حضور خود در انتخابات چنان سیلی محکمی به استکبار بزنند که از این پس به فکر ضربه زدن به اسلام نباشند.

امام جمعه هندیجان خاطرنشان کرد: در چنین روزی باید لباس محبت دنیا را از تن بیرون کرده و زره مقاومت و جهاد را بر تن کنیم زیرا اگر امروز درنگ کرده و در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی نکنیم به این معناست که در مقابل ظلم و ستم سکوت اختیار کرده و راه را برای غلبه دشمن باز کرده‌ایم.

بهبهانی‌پور با اشاره به اینکه اهمیت حضور در انتخابات کمتر از راهپیمایی نیست تصریح کرد: دشمنان سعی دارند با ایجاد ناامنی و اختلاف‌افکنی در بین احزاب و اقشار مختلف مردم، باعث حضور حداقلی آنها در پای صندوق‌های رأی شوند.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده انقلاب در روز انتخابات روی تک تک افراد حاضر در پای صندوق‌ها مانور داده و برای کاهش حضور آنها برنامه‌ریزی می‌کنند.

امام جمعه هندیجان ادامه داد: امیدوارم با حضور گسترده مردم انقلابی ایران و مشارکت بالای 90 درصدی آنها در انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمنان نظام بار دیگر ناامید شده و دست از تفرقه‌افکنی و دسیسه چینی برای این نظام بردارند.

بهبهانی‌پور در ادامه با بیان اینکه انتخابات نعمت بزرگ انقلاب و مرهون مجاهدت‌های امام‌خمینی(ره) است اظهار داشت: این انتخابات و برگزاری صحیح آن ثمره خون هزاران شهید انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی است.

وی از مردم و کاندیداها خواست تا با حضور گسترده و هوشیاری خود دشمنان را دلسرد کنند و افزود: اهمیت انتخابات بر هیچ‌کس پوشیده نیست زیرا این انتخابات پشتوانه انقلاب عظیم مردمی در ایران است و ما به عنوان مسئولان این نظام و بخشی از دریای خروشان انقلاب باید تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه باشکوه تر آن به کار گیریم.

امام جمعه هندیجان در پایان گفت: همه ما به عنوان سربازان نظام جمهوری اسلامی گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم و بنا به فرمان ایشان باید با حضور حداکثری خود در انتخابات نمادهای مردم‌سالاری دینی را تقویت کرده و در نقطه مقابل خواسته دشمنان عمل کنیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول