اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

3 نمایشگاه بزرگ عرضه مستقیم کالا در دماوند برپا می‏شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: سه نمایشگاه بزرگ عرضه مستقیم کالا با هدف تنظیم بازار و تامین رفاه شهروندان در روزهای پایانی سال در این شهرستان برپا می‏شود.

3 نمایشگاه بزرگ عرضه مستقیم کالا در دماوند برپا می‏شود

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران افزود: این سه نمایشگاه با 140 غرفه در شهرهای دماوند، رودهن و آبسرد برگزار می‏شود تا به عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ویژه پوشاک، کیف، کفش، خشکبار، میوه، مواد پروتئینی و غذایی با کیفیت عالی بپردازد.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه‏ها، کالاها با حدود 15 درصد کمتر از قیمت بازار ارائه می‏شود.

فرماندار شهرستان دماوند زمان برگزاری این نمایشگاه‏ها را ابتدای اسفند ماه دانست و بیان داشت: این نمایشگاه‏ها قرار است در سراسر استان تهران برپا شود و هدف آن تعادل در عرضه و تقاضا، کنترل قیمت و حمایت از مصرف‏کنندگان و تولیدکنندگان است.

فرماندار شهرستان دماوند تاکید کرد: در این نمایشگاه‏ها که زیر نظر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برپا می‏شود، بازرسان این اداره و مجمع اتحادیه‏های صنفی دماوند بر قیمت‏گذاری و فروش انواع کالاهای موجود در نمایشگاه نظارت خواهند کرد.

قاسمی‏فرزاد همچنین از راهکار دیگر کنترل و نظارت بر بازار یعنی افزایش بازرسی‏ها یاد و تصریح کرد: طرح تشدید بازرسی به عنوان یکی از برنامه‏های مهم شهرستان دماوند به منظور کنترل و نظارت بر عرضه مناسب کالاها در دستور کار قرار دارد و با هماهنگی‏های به عمل آمده، این طرح از هم‏اکنون در سراسر شهرستان دماوند به اجرا گذاشته شده است.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: علاوه بر سه نمایشگاه یاد شده، تعداد 200 واحد صنفی و فروشگاهی در این شهرستان نیز طرح حراج فوق‏العاده خود را با تخفیف ویژه به اجرا می‏گذارند و مایحتاج ضروری را با قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار می‏دهند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول