اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده میراث فرهنگی در زرند:

بازار محلی زرند افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در شهرستان زرند گفت: بازار محلی فروش صنایع دستی و سوغات زرند در قالب پنجشنبه بازار افتتاح می‌شود.

بازار محلی زرند افتتاح می‌شود

محمد اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زرند اظهار داشت: بازار محلی فروش صنایع دستی و سوغات زرند در قالب پنجشنبه بازار افتتاح می‌شود.

اسلامی ادامه داد: در این بازار محصولات دستی و مشاغل خانگی از جمله پته، تابلو فرش، سفال، آثار چوبی، گلیم و همچنین سوغات، شیرینی‌ و محصولات محلی و ...به معرض نمایش و فروش گذاشته می‌شود.

وی هدف از برپایی این بازار را حمایت از مشاغل خانگی و صنایع دستی هنرمندان شهرستان‌ها دانست و افزود: این صنایع نقش بسیار عمده‌ای در ایجاد اشتغال هنرجویان دارند.

اسلامی اذعان داشت: قریب به 500 نفر از هنرمندان شهرستان زرند بیمه شده‌اند و سه اثر از آثار آن‌ها تاکنون نشان مرغوبت دریافت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بازار محلی زرند در روز پنجشنبه 27 بهمن ماه جاری با حضور مدیران میراث فرهنگی استان و مسئولان محلی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول