اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک ایران صورت گرفت

برپایی بازارچه کتاب در نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان

خبرگزاری فارس: انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک ایران متشکل از 60 ناشر برتر در این زمینه، اقدام به برپایی بازارچه کتاب در نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان کرد.

برپایی بازارچه کتاب در نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک ایران با بیش از 60 عضو، اقدام به برپایی بازارچه کتاب در نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان کرد.

این بازارچه در مساحتی حدود 500 متر مربع در قسمت انتهایی مجتمع امام خمینی(ره) برپا شده و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه توانستند به راحتی نسبت به انتخاب کتب مورد علاقه خود اقدام کنند.

رمان‌های نوجوانان، علوم مختلف، شعر کودک، دایرة المعارف‌های علمی و فرهنگی و داستان‌های کوتاه در کنار آثار کمک آموزشی از جمله موضوعات کتاب‌های موجود در این بازارچه است ضمن اینکه کتاب‌ها به ترتیب ناشران بر روی میزها و قفسه‌ها قرار داده شده تا بازدیدکنندگان بتوانند مجموعه کتاب‌های یک ناشر را در کنار یکدیگر ببینند.

بیش از 4 هزار و 250 عنوان کتاب در این بازارچه عرضه شده است و به گفته مسئولین انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک ایران، این کار موجب کاهش هزینه‌ها و راحتی بازدیدکنندگان در زمینه انتخاب کتاب‌های مورد علاقه خواهد شد.

انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک ایران تاکنون حدود 100 نمایشگاه در شهرهای مختلف کشور برگزار کرده و برای نخستین بار در قم اقدام به برپایی این بازارچه کرده است.

انتهای پیام/ی30

  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول