اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور فردوس:

اجرای فاز 2 دانشگاه با عدم اعتبار مواجه است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور شهرستان فردوس گفت: اجرای فاز دوم این دانشگاه با عدم اختصاص اعتبار مواجه است.

اجرای فاز 2 دانشگاه با عدم اعتبار مواجه است

مهدی اخگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: عملیات اجرایی فاز دوم دانشگاه پیام‌نور فردوس از سال 87 آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد.

وی افزود: طبق قرارداد زمان اجرای این پروژه یک‌سال بود ولی با گذشته چهار سال از آغاز آن، اجرای این پروژه همچنان ناتمام است.

اخگری تصریح کرد: فاز دوم دانشگاه پیام‌نور فردوس با 2 هزارمترمربع زیربنا شامل ساختمان اداری و آموزشی، سالن آمفی تئاتر، سایت دانشجویی و کتابخانه است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور فردوس هزینه مورد نیاز برای  تکمیل فاز دوم این دانشگاه را مبلغ 400 میلیون تومان برآورد کرد و یادآور شد: در صورت تأمین اعتبار لازم، پروژه در تیرماه سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

اخگری گفت: در اجرای این پروژه تاکنون مبلغ یک میلیارد تومان به پیمانکار پرداخت شده و در سال جاری نیز مبلغ 600 میلیون تومان به پروژه فاز دوم دانشگاه پیام‌نور فردوس اختصاص یافته است.

اخگری افزود: در حال حاضر تعداد 2 هزار و 500 نفر دانشجوی دختر و پسر در 35 رشته کارشناسی این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور فردوس‌ از افزایش دو رشته کارشناسی صنایع‌دستی و نگارگری اسلامی و یک رشته کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری به تعداد رشته‌های این دانشگاه خبر داد.

وی احداث سوله ورزشی با 2 هزار 600 متر مربع زیربنا و اعتبار 960 میلیون تومان، احداث ساختمان سرایداری با اعتبار 70 میلیون تومان، احداث مجتمع فرهنگی با 400 متر مربع زیربنا و اعتبار 250 میلیون تومان را از جمله اقدامات انجام شده و یا در دست اقدام دانشگاه پیام‌نور فردوس عنوان کرد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول