اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه ثامن‌الائمه (ع):

هفته وحدت یک راهبرد و سیاست منطقی در نظام جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه ثامن‌الائمه (ع) استان خراسان رضوی گفت: هفته وحدت در نظام جمهوری اسلامی ایران یک شعار نیست، بلکه یک راهبرد و سیاست منطقی است.

هفته وحدت یک راهبرد و سیاست منطقی در نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام ابوالحسن انصاری مالکی ظهر امروز در دومین همایش پیشکسوتان انقلاب اسلامی در مسجد الهادی (ع) نیشابور اظهار داشت: امام خمینی (ره) زمانی توانست گام بلند را در راستای تحقق حکومت الهی بردارد که تمامی اقوام را در یک راستا به حرکت درآورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ثامن‌الائمه(ع) استان خراسان رضوی تاکید کرد: همان عواملی که سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد تداوم این انقلاب را نیز تضمین می‌کنند.

وی از بازنشتگان سپاه خواست تا در انتخابات پیش رو بصیرت مردم را برای حضور پررنگ در انتخابات بالا ببرند.

این مقام مسئول سپاه استان ادامه داد: عمر جریان‌های سیاسی و دولت‌ها کوتاه است باید در این راه حواسمان به دنیای اسلام و به امام معصوم (ع) باشد که در زمان غیبت، ولی فقیه نایب بر حق اوست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ثامن‌الائمه (ع) استان خراسان رضوی تصریح کرد: مهم‌ترین مسائل امروز کشور در سه بخش  گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، نقش امام و رهبری در تداوم انقلاب و انتخابات است.

انصاری با اشاره به یکی از آیات قرآن کریم، اظهار داشت: به استناد آیه "فذکرهم به ایام الله"، گرامیداشت ایام‌الله‌ها یک دستور الهی است تا فراموش نکنیم که چه بودیم و چه شده‌ایم و اکنون کجا هستیم.

وی نقش امام خمینی (ره) را در انقلاب اسلامی، کلیدی عنوان کرد و گفت: در قرآن‌ کریم حضرت موسی، دارای نقش کلیدی در تحولات زمان فرعون ذکر شده است و در تحولات انقلاب اسلامی ایران و اتفاقات آن زمان نیز نقش امام غیر قابل انکار است.

وی خاطرنشان کرد: در زمان رژیم پهلوی یک درجه‌دار آمریکایی به یک تیمسار ما فرمانروایی و حکم‌رانی می‌کرد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، ایران در میدان سیاست حرف اول را در جهان می‌زند.

انصاری با اشاره به جنگ‌های 22 روزه و 33 روزه ارتش اسرائیل خاطرنشان کرد: حزب‌الله به برکت انقلاب، ارتش تا دندان مسلحی را که در مقطعی از تاریخ در مدت شش روز بر سرزمین‌های اعراب مسلط شده ‌بود به زانو درآورد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول