اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تیم ماهان ظرفیت فراوانی دارد

محمد طاهری: ماهان هنوز هم بهترین تیم آسیاست

خبرگزاری فارس: بازیکن ملی‌پوش تیم فولاد ماهان گفت: نباید فراموش کنیم که تیم فولاد ماهان هنوز هم بزرگ‌ترین تیم ایران و آسیاست و برای موفقیت آن تلاش می‌کنیم.

محمد طاهری: ماهان هنوز هم بهترین تیم آسیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد طاهری عصر امروز در حاشیه تمرینات این تیم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما تا پیش از پایان فصل، چهار بازی دیگر پیش رو دارد که در این مسابقات با تمام قدرت و با انگیزه به مصاف حریفان خود می‌رویم.

وی با بیان اینکه انتظار داریم در این چهار مسابقه امتیازات کامل را بدست آوریم و شرایط بهتری را در جدول پیدا کنیم، افزود: در ادامه مسابقات لیگ برتر با روحیه و قدرت در برابر حریفان به میدان می‌رویم تا نشان دهیم که تیم ماهان چه ظرفیت بالایی دارد.

بهترین بازیکن فوتسال آسیا در سال 2010 با اشاره به اینکه تیم فولاد ماهان در لیگ 90 بدشانس‌ترین تیم ایران بود، تاکید کرد: در تمامی دیدارهایی که ما از رسیدن به سه امتیاز باز ماندیم تیم برتر میدان بودیم زیرا از نظر درصد مالکیت توپ هیچ تیمی در بازی برابر فولاد ماهان برتری نداشت.

طاهری با اشاره به جایگاه فعلی تیمش بیان داشت: در این دیدارها فرصت‌های گلزنی فراوانی داشتیم که با بدشانسی از دست می‌رفت.

وی با بیان اینکه به آینده امیدواریم و از اعتبار فوتسال فولاد ماهان دفاع می‌کنیم، به نتیجه تساوی در شهرآورد فوتسال اصفهان اشاره کرد و افزود: این مسابقه از سطح بالایی برخوردار بود زیرا هر دو تیم با توجه به در اختیار داشتن بازیکنان بزرگ فوتسال تیم‌های قدرتمندی بودند.

طاهری با بیان اینکه ماهان در این مسابقه با بدشانسی قهرمان نشد، تصریح کرد: در طول بازی دو بار از حریف پیش افتادیم اما نتیجه را حفظ نکردیم به خصوص زمانی که بازی به سود فولاد ماهان دنبال می‌شد فرصت خوبی داشتیم تا با برد به کارمان پایان بدهیم اما تمرکز لازم را برای چند ثانیه از دست دادیم و پیروزی فولاد ماهان به تساوی تبدیل شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول