اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی وزارت امور خارجه:

باید تحولات منطقه را مدیریت ‌کنیم

خبرگزاری فارس: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: با توجه به تحولات موجود در منطقه ما باید این تحولات را مدیریت کنیم و لازمه آن این است که سطح علمی و سیاسی مردم را بالا ببریم.

باید تحولات منطقه را مدیریت ‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رامین مهمانپرست صبح امروز در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: باید مسئولان وزارت خارجه بین مردم بیایند تا سطح علمی و سیاسی مردم بالا برود.

وی افزود: برای افزایش ارتباط بین مردم با وزارت امور خارجه در سفر به استان‌های مختلف از نظرات مردمی در سیاست خارجی استفاده می‌کنیم و به همین خاطر بازدیدها از استان‌ها را آغاز کردیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: دیدار با استاندار، امام جمعه، جلسات پرسش و پاسخ در دانشگاه‌ها با حضور دانشجویان و مردم، حضور در برنامه‌های تلویزیونی پربیننده و نشست خبری از عمده برنامه‌های ما در سفر به استان‌هاست.

مهمانپرست گفت: با توجه به تحولات موجود در منطقه ما باید این تحولات را مدیریت کنیم و لازمه آن این است که سطح علمی و سیاسی مردم را بالا ببریم.

وی با اشاره به طرح ارتباط مردم در وزارت امور خارجه اظهار داشت: برای استفاده از نظرات مردمی سفرهای استانی را در دستور کار داریم و نباید بین مردم و سیاست خارجی فاصله باشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: حضور در منطقه دوم دریایی سپاه و دیدار با کارکنان، بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر، سخنرانی در دانشگاه و جلسه پرسش و پاسخ و نشست بخری با حضور رسانه‌های محلی بوشهر از دیگر برنامه‌های ماست.

مهمانپرست گفت: دیدارها و سفرهای ما در دیگر استان‌ها نتایج مثبتی داشته است.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول