اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان خلخال:

70 درصد اعتبارات آموزشی صرف تعمیر و تجهیز مدارس می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: قرار است 70 درصد اعتبارات فصل آموزشی شهرستان خلخال به امر تعمیر و تجهیز مدارس این شهرستان اختصاص پیدا کند.

70 درصد اعتبارات آموزشی صرف تعمیر و تجهیز مدارس می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در جلسه شورای عمران و پروژه‌های زیربنایی در خلخال اظهار داشت: با این اقدام انتظار می‌رود در سال آتی بخش عظیمی از مشکلات فضاهای آموزشی در مدارس خلخال برطرف شده و کمبود مدارس نیز تا حد امکان تعدیل شود.

وی تصریح کرد:‌ ما در ساخت مدارس چه از طرف خیرین و چه اعتبارات دولتی ساخت مجموعه‌های ورزشی و نمازخانه‌ها را نیز در اولویت قرار دادیم تا فضای آموزشی به بهره‌برداری رسیده از امکانات ورزشی، فرهنگی و معنوی نیز برخوردار باشند.

عبداللهی تأمین و تضمین سلامت نسل آینده را در اهمیت دادن به سه اصل آموزش، پرورش و ورزش بیان کرد و افزود: ما در سه حوزه برنامه‌ریزی‌های دقیقی را در منطقه آغاز کردیم و براساس همین برنامه‌ریزی روند جاری و پیشرفت پروژه‌ها را شاهد و ناظر می‌باشیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: برای تکمیل پروژه‌های عمرانی خلخال به یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که سعی می‌شود این اعتبارات در یک زمانبندی دو الی سه ساله تأمین شود تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام خلخال به ویژه طرح‌های زیربنایی باشیم.

وی اضافه کرد: با تحقق این اعتبار طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام اجرایی در بخش‌های کشاورزی، آموزشی، ورزشی، صنعتی و همچنین فرهنگی تکمیل و در اختیار مردم منطقه قرار گیرد.

به گزارش فارس، فرماندار شهرستان خلخال همچنین از توجه ویژه به جذب سرمایه‌گذار برای توسعه امکانات و زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی در خلخال خبر داد و گفت: برای این‌که بستر حضور مردم را در فضاهای عمومی، تفریحی و رفاهی فراهم کنیم در صدد جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای احداث سینما و شهر بازی هستیم.

عبداللهی ادامه داد: در این زمینه حتی طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های اولیه انجام شده و قرار است در فراخوان‌های بعدی زمینه و حرکت‌های رو به جلو را در برخورداری از امکانات بخش گردشگری شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول