اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی اردبیل خبر داد

اختصاص 60 درصد اعتبارات سال جاری در بخش مسکن

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از 60 درصد اعتبارات سال جاری در بخش مسکن و شهرسازی استان اردبیل اختصاص یافته است.

اختصاص 60 درصد اعتبارات سال جاری در بخش مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام باباخانی پیش از ظهر امروز در نشست با مشاوران بخش مسکن در اردبیل اظهار داشت: مسکن و شهرسازی استان اردبیل در شش ماه دوم سال جاری افتتاح و بهره‌برداری از پنج طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 8 هزار و 614 میلیون ریال را در برنامه کاری خود دارد.

این مسئول ادامه داد: در بخش‌های مختلف شهرسازی و معماری نیز اعم از طرح‌های جامع و تفضیلی و ناحیه‌ای در حال حاضر 17 طرح با پیشرفت میانگین 75 درصد را در دست اجرا داریم.

وی پراکندگی پروژه‌های عمرانی در دست اجرا در سطح استان به تفکیک شهرستان‌ها را یادآور شد و افزود: بیشترین پراکندگی را در شهرستان پارس‌آباد و کمترین پراکندگی پروژه‌های عمرانی متعلق به سرعین است.

مدیرکل مسکن و شهرسازی اردبیل به بخش املاک حقوقی و واگذاری و درآمد نیز اشاره کرد و گفت: در تحصیل اراضی ملی و موات در داخل محدوده 76 هزار و 507 متر مربع و در حریم نیز 597 هزار و 182 متر مربع اجرایی شده است.

این مسئول ادامه داد: علاوه بر آن مسکن و شهرسازی در حوزه فنی و اجرایی تعداد 75 پروژه در سطح استان اردبیل در حال اجرا دارد که پراکندگی آن در بین شهرستان‌های استان به ترتیب پارس‌آباد 13 پروژه، اردبیل 11 پروژه، نمین 10 پروژه، بیله‌سوار هشت پروژه، کوثر هفت پروژه، مشگین‌شهر هفت پروژه، خلخال شش پروژه، گرمی شش پروژه، نیر پنج پروژه و شهرستان سرعین نیز دو پروژه در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، باباخانی در پایان اظهار داشت: مسکن و شهرسازی استان اردبیل در سال جاری در حوزه مسکن هشت پروژه مشارکتی با زیربنای 125 هزار و 446 متر مربع در دست اجرا داشته است.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول