اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن ماه جاری صورت می‏‏پذیرد

اعزام 35 نفر از همدان به مسابقات ملی مهارت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‏‏ای همدان از اعزام 35 نفر کارآموز، سرپرست و کارشناس فنی و حرفه‏‏ای استان به دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان‏‏های تهران و البرز خبر داد.

اعزام 35 نفر از همدان به مسابقات ملی مهارت

سید‏‏مهدی باقری امروز در گفت‏‏وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: 35 نفر از خانواده فنی و حرفه‏‏ای همدان در بهمن ماه سال جاری عازم مرحله کشوری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در مرکز تربیت مربی اداره کل آموزش فنی و حرفه‏‏ای استان‏‏های البرز و تهران می‏‏شوند.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت از 29 بهمن ماه آغاز می‏‏شود، تصریح کرد: اعضای تیم آموزش فنی و حرفه‏‏ای همدان در رشته‏‏های آجرچینی، الکترونیک، برودتی، جوشکاری، صافکاری خودرو، فرز cnc، فناوری اتومبیل، کابینت‏‏سازی چوبی، کاشی‏‏کاری دیوار و کف، لوله‏‏کشی و گرمایشی، مکاترونیک و کنترل صنعتی به رقابت می‏‏پردازند.

مدیرکل فنی و حرفه‏‏ای همدان تأکید کرد: مرحله استانی مسابقه ملی مهارت در تیرماه سال جاری برگزار شد و مرحله کشوری نیز در مرکز تربیت مربی اداره کل آموزش فنی و حرفه‏‏ای استان‏‏های البرز و تهران از 29 بهمن آغاز می‏‏شود.

وی با اشاره به رشته‏‏های تیمی مسابقات گفت: رقابت در رشته ساخت و تولید و رشته طراحی فضای سبز به صورت تیمی و به ترتیب با حضور سه و دو نفر از کارآموزان همدانی صورت خواهد پذیرفت.

باقری اضافه کرد: از این تعداد شرکت‌کننده 19 نفر کارآموز، یک نفر سرپرست اداره سنجش، مهارت و ارزشیابی استان و مابقی کارشناسان مرتبط با رشته‏‏های فعال در مسابقات هستند.

وی با اشاره به اهمیت مسابقات ملی مهارت خاطرنشان کرد: مسابقات ملی مهارت بستر لازم را برای استفاده از تکنولوژی‏‏های نوین در راستای توسعه کشور به ویژه توسعه اقتصادی فراهم می‏‏کند و عامل مهمی نیز برای کاهش بیکاری به حساب می‏‏آید.

مدیرکل فنی و حرفه‏‏ای همدان در پایان تأکید کرد: مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‏‏شود که در صورت قبولی در تمام مراحل مذکور، شرکت‌کنندگان پس از کسب نمره قبولی در آزمون پایانی و کسب رتبه مورد نظر به المپیاد جهانی راه خواهند یافت.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول