اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

کمیته امداد سالانه 7 هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: میانگین اشتغالزایی کمیته امداد این استان ویژه مددجویان زیرپوشش ایجاد 7 هزار فرصت شغلی در سال است.

کمیته امداد سالانه 7 هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند

ابوالقاسم رستگار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون ایجاد افزون بر 7 هزار و 600 فرصت شغلی در دستور کار کمیته‌امداد قرار گرفته است که در مقایسه با آمار تعهد اشتغال کمیته امداد استان با سال گذشته پنج برابر افزایش داشته است.

وی با اشاره به اختصاص 32 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان این نهاد، گفت: با توجه به هماهنگی‌‎های صورت گرفته از این میزان اعتبار 16 میلیارد تومان در قالب تسهیلات مشاغل خانگی و 16 میلیارد تومان نیز در بخش تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد این استان پرداخت خواهد شد.

رستگار از تحقق 50 درصدی تعهد اشتغال این استان در سال ‌جاری خبر داد و گفت: میانگین اشتغال ایجابی این نهاد ویژه مددجویان زیرپوشش کمتر از ایجاد 7 هزار فرصت شغلی در سال نخواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به میزان وجوهات حاصله از صندوق‌های صدقات این استان، گفت: از ابتدای سال ‌جاری تاکنون افزون بر 3 میلیارد تومان از مجموع صندوق‌های تعبیه شده در این استان جمع‌آوری شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس مجموع درآمدهای کمیته امداد این استان از جمله درآمدهای حاصله از جمع‌آوری زکات سالیانه 13 میلیارد تومان برآورد شده است.

رستگار خاطرنشان کرد: در حال حاضر کمیته امداد این استان در رتبه‌بندی درآمدهای کمیته امداد جایگاه 22 را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: این در حالی است که در رتبه‌بندی درآمد سرانه کمیته امداد چهارمحال و بختیاری جایگاه نهم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول