اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

افتتاح 10 طرح اشتغالزایی در زابل

خبرگزاری فارس: فرماندار زابل از افتتاح 10 طرح اشتغالزایی صندوق مهر امام رضا (ع) در زابل خبر داد.

افتتاح 10 طرح اشتغالزایی در زابل

حسین کیخا امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: 10 طرح اشتغالزایی صندوق مهر امام رضا(ع) در هفتمین روز از دهه فجر با اعتبار یک‌میلیارد و 800 میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی به افتتاح دو طرح اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) زابل اشاره کرد و افزود: این دو طرح نیز با اعتباری بالغ بر 140 میلیون ریال و اشتغالزایی شش نفر به بهره‌برداری رسیدند.

فرماندار زابل گفت: همچنین افتتاح دو واحد مسکونی ایتام با اعتبار 180 میلیون ریال، افتتاح طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد بنجار شامل بهره‌برداری از طرح‌های دامداری و خدماتی با اعتبار 800 میلیون ریال با اشتغالزایی 15 نفر و ساماندهی گلزار شهدا با اعتبار 180 میلیون ریال از دیگر طرح‌های هفتمین روز از گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در منطقه است.

افتتاح 10 طرح و پروژه در ایرانشهر

فرماندار ایرانشهر نیز از افتتاح 10 طرح آموزشی، اجتماعی، ورزشی و عمران شهری با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال در ایرانشهر خبر داد و گفت: کلنگ احداث فاز سوم پردیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر نیز در زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال به زمین زده شد.

رحمدل بامری در ادامه به تقارن دهه فجر و هفته وحدت اشاره کرد و گفت: ملت ایران  با حضور در صحنه‌های مختلف وفاداری خود را به نظام و ولایت اعلام کرده‌اند.

وی افزود: موفقیت امروز ایران اسلامی بر گرفته از وحدت بین گروه‌ها و مذاهب است.

وی انتخابات را در ایران نماد مردم‌سالاری عنوان کرد و گفت: تمامی تمهیدات لازم نیز برای برگزاری انتخاباتی سالم در منطقه فراهم شده است.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول