اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم بید اعلام کرد

کسب مقام نخست خرم بید در اشتغال‌زایی

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم بید گفت: بخش تعاون این شهرستان مقام نخست اشتغال‌زایی استان فارس را کسب کرد.

کسب مقام نخست خرم بید در اشتغال‌زایی
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم بید داوود ایوبی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خرم بید اظهار داشت: تعاونی‌های فعال شهرستان خرم بید با تحقق 348 درصد تعهدات اشتغال‌زایی مقام نخست استان فارس را بین شهرستان‌ها به خود اختصاص داد.

وی گفت: بر اساس تعهد اشتغال ادارات اداره تعاون، کار، رفاه اجتماعی این شهرستان در مجموع 58 نفر را تعهد ایجاد شغل داده بود که 35 نفر در مناطق شهری و 23 نفر در تعهد مناطق روستایی شامل می‌شد.

رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان خرم بید اضافه کرد: تا پایان دی ماه امسال در بخش تعاون این شهرستان در مجموع 202 نفر ایجاد شغل شده که تا این تاریخ 422 درصد تحقق یافته  که 348 درصد را نشان می‌دهد.

فرماندار خرم بید ابراز داشت: در این شهرستان بزرگ‌ترین تعاونی فراگیر ملی استان فارس با بیش از 32 هزار عضو تشکیل شده و تعاونی‌های توسعه و عمران صفاشهر، تعاونی وحدت شهیدآباد و غیره توانسته‌اند بیش از 30 هزار نفر را به عضویت خود درآوردند.            

وی افزود: شغل‌های ایجاد شده در بخش‌های صنعتی، معدنی، خدماتی و کشاورزی بوده و پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان سال جاری رشد قابل توجهی داشته باشد.

به گزارش فارس، شهرستان خرم بید در شمال استان فارس و در 187 کیلومتری شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول