اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

حضور باشکوه در 22 بهمن روح شهدا را مسرور کرد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تجلی حضور مردم در راهپیمایی عظیم و میلیونی 22 بهمن در روز گذشته روح شهدای ما را مسرور و راه عزتمند آنها را پر رهروتر کرده است.

حضور باشکوه در 22 بهمن روح شهدا را مسرور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای دوران انقلاب اسلامی و ایثارگران سال‌های اوایل پیروزی انقلاب اظهار داشت: مردم وفادار ایران در صحنه عزت‌آفرین 22 بهمن یک بار دیگر نقش تاریخی و بی‌بدیل خود را در تحولات منطقه‌ای و جهانی به نمایش گذاشتند و سبب شدند تا این حرکت با پشتوانه مردم نفسی تازه و روح و روانی پرنشاط‌تر به خود بگیرد.

وی خون شهدا را ثمره این مجاهدت‌ها و حضور آگاهانه در صحنه توصیف کرد و افزود: ما به یقین در اقتدار و صلابت روزافزون انقلاب اسلامی مدیون حرکت تاریخی ملت فهیم و رشید ایران هستیم که هرگز نسبت به ارزش‌ها و باورهای خلق شده بی‌اعتنایی نکرده و به آن پشت ننمودند.

صابری به تاریخ سرفراز ایران و حماسه‌های خلق شده در سایه حضور ملت اشاره کرد و بیان داشت:‌ دشمن ما به دلیل آن که حضور آگاهانه مردم در صحنه توطئه آنها را نقش بر آب می‌کند، از دو رکن مردمی و ولایی این نظام در هراس و نگرانی است و همیشه سعی می‌کند این دو عرصه را مورد هجمه و تهدید واقعی خود قرار دهند.

این مسئول تکرار حماسه 22 بهمن را به یقین در 12 اسفند امسال قابل دسترسی و یقین و باور دانست و تصریح کرد: ملتی که در اوج سرما و تهدید و تحریم دشمن این‌گونه در صحنه حاضر می‌شود، هرگز نسبت به صحنه انتخابات مجلس بی‌تفاوت نمی‌باشد بلکه سعی می‌کند با عزمی راسخ دشمن را بار دیگر ناامید کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز انقلاب‌های منطقه و حتی حرکتی که در غرب با عنوان ستیز با نظام سرمایه‌داری شکل گرفته و به سرعت در حال گسترش است، در حقیقت الهامی از مدل انقلاب ما است و همین حرکت‌ها بنیان رژیم‌های مادی و ایده‌های مختلف سرمایه‌داری و لیبرال دموکراسی را دچار تزلزل و نابودی می‌کند.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل اضافه کرد: حرکتی که انقلاب اسلامی در عرصه حضور مردم تجربه می‌کند یک ساختار جدیدی را در نظام حاکمیتی دنیا به وجود آورده است که به باور همگان این اندیشه و باور به سرعت در بین جوامع دیگر رسوخ پیدا می‌کند.

در این مراسم خاطره‌گویی و برنامه‌های متنوع مداحی اجرا شد و از خانواده‌های شاهد و ایثارگر دوران انقلاب اسلامی تجلیل شد.

استان اردبیل 47 شهید دوران انقلاب اسلامی و 40 نفر جانباز و آزاده این دوران دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول