اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام تشکر امام جمعه و استاندار اردبیل

مردم حماسه 22 بهمن را در انتخابات پرشورتر تکرار می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه و استاندار اردبیل با صدور پیامی اعلام کردند که مردم وفادار ایران و استان اردبیل حماسه خلق شده در یوم‌الله 22 بهمن را روز 12 اسفند پرشورتر تکرار می‌کنند.

مردم حماسه 22 بهمن را در انتخابات پرشورتر تکرار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این پیام که شامگاه شنبه منتشر شد حجت‌الاسلام سید حسن عاملی و سید حسین صابری اظهار داشته‌اند: درود خدا بر مردم باوفا، آگاه و آزاده شهری و روستایی استان اردبیل که یک بار دیگر صحنه حماسی خود را در راهپیمایی 22 بهمن در قالب صحنه‌های ماندگار و همیشه جاوید به نمایش گذاشته و یاد و خاطره دوران مبارزات انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل را تازه کردند.

در بخشی از این پیام سپاس و قدردانی آمده است: حماسه‌ای که در یوم‌الله 22 بهمن خلق شد تحسین همگان را برانگیخت و توطئه‌ها و فتنه‌های استکبار جهانی و برخی فریب‌خوردگان بیماردل را در داخل کشور نقش بر آب کرد و آنها را در نطفه خفه کرد.

بخش دیگری از این پیام تاکید کرده است: حماسه‌ای که امروز مدافعان انقلاب و حریم اسلام خلق کردند برگ زرین دیگری بر افتخارات ایرانیان افزود و سبب شد تا قلب امام عصر(عج) و نایب بر حقش مقام معظم رهبری شاد و مسرور گردد.

در ادامه این پیام به حماسه غرورآفرین ملت ایران در پشتیبانی از نظام اسلامی در 33 سال گذشته اشاره شده و آمده است: پشتیبانی ملت ایران نعمت بزرگی است که همیشه این انقلاب را از آسیب‌ها و تهدیدهای نظام غرب برحذر داشته و به تحکیم بنیه‌های نظام اسلامی کمک کرده است.

امام جمعه و استاندار اردبیل در پیام خود تاکید کردند: بر حسب وظیفه از این حضور باشکوه و ماندگار و همت و معرفت و بصیرت مردم اردبیل سپاسگزاری کرده و خواستار توفیق روزافزون ملت ایران در تمام عرصه‌ها و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و خون شهدا هستیم که تداوم‌بخش این مسیر به یقین سعادت، سلامت و عافیت ولایت و امت را به دنبال خواهد داشت.

در بخش پایانی این پیام قدردانی بیان شده است: وعده همه ما روز جمعه 12 اسفند ماه سال 90 در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه آگاهانه، هوشمندانه و ماندگار تا بار دیگر سیل خروشان مردم خس و خاشاک روزگار را از بین برده و هستی آنها را دچار تلاطم کند.

 

بهای حضور مردم در صحنه خدمت بی‌منت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در پیامی از خلق حماسه دیگر توسط مردم استان در 22 بهمن تشکر کرده و خواستار استمرار این حرکت در صحنه باشکوه انتخابات مجلس شد.

در این پیام آمده است: بار دیگر مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان اردبیل همچون ملت آزادی‌خواه ایران در حماسه باشکوه 22 بهمن صحنه‌هایی را خلق کرد که در آن به خوبی شاهد دلدادگی و پایبندی مردم به نظام و خط ولایت و رهبری بودیم که مصداق آن را می‌توان حضور آگاهانه و بابصیرت جوانان و نسل آینده‌ساز انقلاب توصیف کرد که بر تمام فتنه‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی خط بطلان کشید.

در پایان این پیام تشکر بیان داشته شده است: مردم ایران با حضور در راهپیمایی دشمن‌شکن خود هرگونه بهانه را از دست استکبار جهانی گرفت و بارقه امید را در دل آزاداندیشان جهان زنده کرد و بر عهد و پیمان ناگسستنی خود تاکید کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول