اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور اطلاعیه صورت گرفت

قدردانی سپاه قدس گیلان از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: سپاه قدس گیلان با صدور اطلاعیه‌ای از حضور گسترده مردم این استان در راهپیمایی 22 بهمن قدردانی کرد.

قدردانی سپاه قدس گیلان از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت در اطلاعیه سپاه قدس گیلان پس از حمد و سپاس خداوند، آمده است: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر صحنه‌های انقلاب اسلامی را در سال‌های 57 تداعی کرد و شکوه عظمت و اقتدار ملت ایران را به نمایش گذاشت.

این اطلاعیه می‌افزاید: اقتدار دفاعی ملت ایران و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از بارزترین  خصوصیات ملت ایران است که با حضورشان در صحنه در هر مناسبتی که آبروی نظام در میان باشد دشمنان را مایوس و ناامید می‌کنند.

در ادامه اطلاعیه سپاه قدس گیلان آمده است: بدون تردید اقتدارآفرینی ملت ایران در انتخابات آینده نیز با توجه به افزایش دسیسه‌های دشمن برای دلسرد کردن مردم سرنوشت‌ساز و حضور در پای صندوق‌های رأی فریضه‌ای شرعی، مذهبی و ملی است.

سپاه قدس گیلان ضمن قدردانی از حضور همگانی امت ولایت‌مدار استان در راهپیمایی 22 بهمن، از نقش‌آفرینی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه ملی که در عرصه روشنگری و جهت‌بخشی متعهدانه موجبات تداوم حضور انقلابی مردم و ناکامی دشمنان را فراهم کرده‌اند، قدردانی کرد.

در پایان اطلاعیه سپاه قدس گیلان ذکر شده است: از مردم گیلان درخواست می‌شود مانند گذشته با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر نقشه‌های دشمنان قسم‌خورده میهن اسلامی را نقش بر آب کنند و با انتخاب آگاهانه موجبات سلامت، سرافرازی و سربلندی کشور را فراهم آورند.

انتها‌ی پیام/خ۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول