اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن صورت گرفت

تقدیر امام جمعه زنجان از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زنجان از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد.

تقدیر امام جمعه زنجان از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

حجت‌الاسلام سجاد موسویون امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: حضور باشکوه و کم‌نظیر مردم استان زنجان در مراسم راهپیمایی 22 بهمن موجب یاس و نا امیدی دشمنان اسلام و شادی و سرور دوستان انقلاب شد.

وی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ولایتمداری خود را به منصه ظهور رساندند، افزود: باید قدردان مردمی که همه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را به خوبی می‌شناسند و از آن پاسداری می‌کنند، بود.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه مردم استان زنجان بیش از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند، یادآور شد: مردم همیشه در صحنه استان زنجان بار دیگر ثابت کردند که مدافع انقلاب و رهبری هستند.

وی با قدردانی از حضور گسترده مردم در این راهپیمایی بیان داشت: مردم بار دیگر نشان دادند که پشتیبان نظام بوده و از انقلاب که ثمره خون شهدا است به خوبی صیانت می‌کنند.

 موسویون تصریح کرد: از مردم فهیم و انقلابی استان زنجان که با حضور پرشور و کم‌نظیر موجب خلق صحنه‌های زیبای عشق به شهدا و امام و انقلاب شدند، تقدیر و تشکر می‌نمائیم.

وی خاطرنشان کرد: حضور گسترده همه اقشار مختلف مردم از زن و مرد و پیر و جوان در راهپیمایی 22 بهمن‌، وظیفه مسئولان را مضاعف و بیشتر می‌کند.

امام جمعه موقت یادآور شد: خیل عظیم مردم شرکت‌ کننده در راهپیمایی دیروز ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور خود در همه صحنه‌ها و جلوه‌های مبارزه و معارضه، بارزترین شکل تعهد را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه مردم اهمیت حضور خود را به خوبی می‌دانند، یادآور شد: همان گونه که مردم در راهپیمایی 22 بهمن به صورت گسترده شرکت کردند در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به نحو چشمگیری شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول