اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن مقدمه حضور حداکثری در انتخابات است

خبرگزاری فارس: معاون استاندار تهران با اشاره به حضور پرشور و با صلابت مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: راهپیمایی 22 بهمن مقدمه حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن مقدمه حضور حداکثری در انتخابات است

محسن منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: مردم شهرستان ورامین همواره پیشتاز انقلاب بودند و امروز نیز با حضور پرشور خود از خون پدران و جوانان این خطه که جان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا کردند، پاسداری کردند.

فرماندار شهرستان ورامین افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن صحنه نمایش اتحاد و انسجام ملت ایران در راه دفاع از حقوق حقه و مسلم خود است و ملت عاشورایی و حسینی ما امروز با سر دادن شعار «هیهات من الذله» بار دیگر اعلام کردند که حاضر نیستند بر سر استقلال و آزادی خود معامله کنند.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند فضای کلی کشور، فضای بدر و خیبر است و این پیروزی توسط مردم در حماسه راهپیمایی 22 بهمن به تصویر کشیده شد و مردم با نمایش صلابت خود در این راهپیمایی، مهر تأییدی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب زدند.

منصوری با بیان اینکه مردم با جان و دل از انقلاب خود حراست می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که همچنان ثابت قدم در راه انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند و با جان و دل از انقلاب خود حراست می‌کنند.

معاون استاندار تهران در پایان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن مقدمه‌ انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و مردم غیور ایران اسلامی با حضور پرشور خود نشان دادند که با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر ضمن خلق حماسه‌ای جاودان پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان می‌دهند.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول