اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر تشکل ائمه جمعه اهل سنت فارس:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه ستودنی بود

خبرگزاری فارس: دبیر تشکل ائمه جمعه اهل سنت استان فارس گفت: حضور پرشور مردم در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، هفته وحدت به‌ویژه راهپیمایی 22 بهمن تحسین‌برانگیز بود.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه ستودنی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اوز، سید حمد یوسف وخشوری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور یکپارچه مردم جنوب فارس امسال در گرامیداشت هفته وحدت، جشن‌های پیروزی انقلاب و به‌ویژه راهپیمایی 22 بهمن چشمگیر و نشان از علاقمندی و ارادت مردم نسبت به انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و ترقی و پیشرفت ایران اسلامی است.

این روحانی برجسته اهل سنت جنوب استان فارس اضافه کرد: مردم دریافته‌اند که با وحدت و همدلی می‌توانند راه ترقی و توسعه و پیشرفت را هموار سازند.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر و هفته مبارک وحدت شاهد نشست مشترک علمای اهل تسنن و تشیع با حضور 300 نفر از طلاب و روحانیون شیعه و سنی در شهر اوز بودیم گفت: در این ایام خجسته برادران و خواهران شیعه و سنی جنوب فارس در جشن‌های مختلف در شهرهای اوز، گراش و لار شرکت کرده و وحدت عملی را به منصه ظهور رساندند.

رئیس دانشگاه علوم اسلامی اهل سنت جنوب کشور در ادامه تصریح کرد: تحولات اخیر منطقه نشان می‌دهد که ملت ایران توانسته است در طول سه دهه برای خود، یاوران، همراهان و همدلان بسیاری را پیدا کند و این موضوع به معنی وحدت اسلامی و موجب خشنودی مسلمانان است.

وی در پایان از برادران شیعه و سنی جنوب استان فارس به ویژه اهالی متعهد و متدین لارستان، گراش و اوز به خاطر ایجاد چنین وحدتی سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول