اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد

راه‌اندازی بخش انگلیسی سامانه سمتا / راهپیمایی 22 بهمن نوید انتخابات باشکوه‌تر

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از راه‌اندازی بخش انگلیسی سامانه سمتا به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب خبر داد.

راه‌اندازی بخش انگلیسی سامانه سمتا / راهپیمایی 22 بهمن نوید انتخابات باشکوه‌تر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام احمد زادهوش پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: حضور مردم در سرمای زمستان در راهپیمایی 22 بهمن ستودنی و ارزشمند بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در این راهپیمایی نشان‌دهنده شکرگذاری نعمت انقلاب است و هر اندازه شکرگذاری بیشتر شود، نعمت نیز بیشتر می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان داشت: راهپیمایی میلیونی 22 بهمن نوید برگزاری یک انتخابات باشکوه‌تر در 12 اسفند را می‌دهد و مردم فهمیده و با بصیرت ایران در نخستین انتخابات پس از فتنه 88 با شکوه‌تر از گذشته شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: تلاش دشمنان داخلی و خارجی بر این مسئله قرار دارد که سطح مشارکت مردم را در انتخابات 12 اسفند کاهش دهند.

زادهوش خاطرنشان کرد: گرچه دشمن خواسته‌های دیگری هم دارد، ولی باید بدانیم که رسانه‌های بیگانه و حلقه‌های شیطانی کاهش مشارکت مردم را پیگیری می‌کنند.

وی وظیفه رسانه‌ها را سنگین دانست و یادآور شد: رسانه‌ها باید با اطلاع‌رسانی مناسب به انعکاس اخبار، اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی بپردازند.

*نرم افزار تاریخ و سیره اهل بیت(ع) تولید شد

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از طراحی، تولید و تدوین نرم‌افزار تاریخ و سیره اهل بیت(ع) به مناسبت سالروز میلاد امام صادق(ع)، نبی مکرم اسلام(ص) و سالگرد پیروزی انقلاب خبر داد و افزود: این نرم‌افزار به طور کامل در محیط وب طراحی شده و مخاطبان به وسیله این نرم‌افزار می‌توانند دسترسی به انبوه اطلاعات درباره سیره اهل بیت(ع) داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: نرم‌افزار تاریخ و سیره اهل بیت(ع) شامل معجم موضوعی سیره اهل بیت(ع) و احادیث شیعه و سنی است.

زادهوش عنوان داشت: دوره آموزشی شیعه‌شناسی که به صورت تصویری و صوتی تدوین و تولید شده شامل 125 جلسه آموزشی بوده و آماده بهره‌برداری است.

وی تصریح کرد: هدف از این پروژه تقویت مبانی اعتقادی فعالان عرصه فرهنگ بوده و در واقع این فعالیت گام تکمیلی دوره مرزبانی مکتب اهل بیت(ع) است که در زمینه نقد فرقه‌های انحرافی تدوین و توزیع شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان داشت: این سی دی شامل معرفی حدیث تاریخی شیعه، امامت، عدل الهی، وحی، خاتمیت، مهدویت، معاد و برزخ، نظام سیاسی اسلام و ولایت فقیه است.

*ماهنامه مهیار منتشر می‌شود

وی از تدوین مجله‌ای با عنوان مهیار خبر داد و افزود: این نشریه برای مخاطب جوان آماده شده و به صورت ماهنامه به چاپ می‌رسد و در هر شماره یک موضوع فرهنگی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

زادهوش خاطرنشان کرد: بخش انگلیسی سامانه سمتا به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب از امروز به بهره‌برداری می‌رسد و مخاطبان این سامانه به 730 مقاله انگلیسی در این سامانه دسترسی دارند.

وی توسعه سامانه سمتا را از دیگر فعالیت‌ها به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب ذکر کرد و گفت: دفتر تبلیغات اسلامی به عنوان محوری‌ترین و اصلی‌ترین تامین‌کننده نیروی انسانی تبلیغی است و 40 هزار پرونده تبلیغی از حوزه علمیه سراسر کشور در این سامانه ساماندهی شده است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: اطلاعات این سامانه در دسترس تمام نمایندگی‌های سازمان تبلیغات سراسر کشور قرار می‌گیرد.

وی عنوان داشت: نرم‌افزار قرآنی بلاغ‌ مبین و روز شمار مبلغ به صورت رایگان برای همه شهروندان در سامانه قابل دانلود و بهره‌برداری بوده که در نوع خود بی‌نظیر است.

زادهوش در پایان خاطرنشان کرد: به زودی خبرگزاری تبلیغ در معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول