اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن بر افتخارات نظام افزودند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی حضور گسترده مردم در مراسم سی و سومین بهار آزادی را برشمرد و تاکید کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن با این حضورپر رنگ برگ دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی افزودند.

مردم در راهپیمایی 22 بهمن بر افتخارات نظام افزودند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ابوطالب شفقت امروز در مراسم پایانی راهپیمایی مردم مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دارای پیام متعدد برای جهانیان است.

وی پیام جهانی راهپیمایی امروز را خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان عنوان کرد واظهار داشت: مردم در این روز نشان دادند هر توطئه‌ای که ضد ملت و نظام از سوی دشمنان شکل گیرد محکوم به شکست است.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، آنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشت.

وی گفت : مردم بزرگ ایران امروز با حضوری حماسی در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر نشان دادند که همچنان بر دستاوردهای انقلاب و آرمان‌های بلند شهدا ایستادگی کرده و با اقتدار از این دستاوردها دفاع می‌کنند.

استاندار خراسان شمالی  همچنین لزوم هوشیاری و بصیرت مردم در برهه‌های مختلف، مخصوصاً انتخابات را ضروری خواند و گفت: هوشیاری مردم همیشه در صحنه ، نقشه‌های شوم دشمن را علیه آرمان‌های نظام خنثی می‌کند.

وی از انتخابات ایران به عنوان مردمی‌ترین و سالم‌ترین انتخابات دنیا یاد کرد وافزود‌: مشارکت مردم در انتخابات ، تضمین کننده بقای نظام است.

شفقت مهمترین خواست دشمنان در انتخابات نهم مجلس را کاهش مشارکت برشمرد و هوشیار آحاد مردم را در این زمینه ضروری خواند.

راهپیمایی مردمی 22 بهمن در بجنورد مرکز خراسان شمالی با وجود بارش برف وسردی هوا با حضور گسترده مردم برگزار شد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول