اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ساری و میاندرود در مجلس:

زمینه‌های توسعه شهری در مازندران رونق یابد

خبرگزای فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه‌های توسعه شهری در مازندران رونق یابد.

زمینه‌های توسعه شهری در مازندران رونق یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید رمضان شجاعی کیاسری شامگاه شنبه در مراسم معرفی نخستین شهردار شهر تازه تاسیس هولار با بیان اینکه زمینه‌های توسعه و گسترش شهری در مازندران آماده شود، اظهار داشت: چهار بانده شدن محور ساری تاکام رونق خوب اقتصادی و گردشگری را برای مرکز استان و شهرهای همجوار ایجاد می‌کند.
وی بر تعامل بین مسئولان تاکید کرد و گفت: تعامل حرف اساسی پیشرفت و تعالی یک جامعه است و ما مسئولان استانی باید سعی کنیم با همدلی مطالبات مردم را برطرف سازیم.
فرماندار ساری نیز با بیان اینکه از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای توسعه شهری استفاده شود، بیان داشت: توسعه گردشگری و شهرنشینی در جامعه کنونی اثربخش بوده و مشکلات مردم در کمترین زمان حل می‌شود.
سید عباس حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه تاکنون در صحنه‌های مختلف اجتماعی شاهد حضور پرشور و شعور مردم بودیم، تصریح کرد: ضرورت دارد مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مشارکتی جدی داشته تا افرادی اصلح به عنوان نمایندگان مجلس معرفی شوند.
فرماندار ساری تلاش مسئولان گذشته و حال را برای محرومیت‌زدایی مناطق مازندران قدر شناخت و گفت: فعالیت‌هایی که برای محرومیت‌زدایی در سطح استان انجام شد قابل توجه است و جا دارد بخش‌های دور دست استان که نیازمند توسعه همه‌جانبه هستند از سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.
حسینی‌نژاد اظهار داشت: مناطق دودانگه، چهاردانگه و به ویژه کلیجانرستاق از مناطق محروم مرکز استان مازندران محسوب می‌شوند که جا دارد مشکلات این مناطق با تعامل مسئولان و نمایندگان مجلس با شهرشدن از محرومیت خارج شوند.
انتهای پیام/م30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول