اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اصفهان:

توسعه مازاد شهری فرصت را از نسل‌های بعد می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اصفهان گفت: توسعه شهری به خودی خود ارزش نیست و توسعه مازاد شهر نیز فرصت توسعه را از نسل بعد می‌گیرد و کنترل شهر نیز با مشکل روبرو می‌شود.

توسعه مازاد شهری فرصت را از نسل‌های بعد می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل مسکن و شهرسازی استان اصفهان، محمود محمودزاده در جلسه بررسی طرح جامع دولت‌آباد با بیان اینکه طرح جامع شهر دولت‌آباد با دیدگاه مرکز شهرستان تهیه و تمامی نیازهای آن تا حد امکان تأمین شده است، اظهار داشت: توسعه شهری به خودی خود ارزش نیست و توسعه مازاد شهر نیز فرصت توسعه را از نسل بعد می‌گیرد و کنترل شهر با مشکل رو به رو می‌شود.
وی افزود: منطقه صنعتی دولت‌آباد که در حال حاضر چندین برابر محدوده مصوب خود، به صورت غیررسمی رشد کرده متأسفانه سبب ایجاد نیازهای فراتر از شهر و شهرستان در دولت‌آباد شده است.
مدیرکل مسکن و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: در صورتی که نیازهای این منطقه می‌بایست در درون آن تأمین شود، برای حل این مشکل در نخستین فرصت جلسه مشترکی بین مشاور طرح و مشاور منطقه‌صنعتی دولت‌آباد برگزار شود تا بتوان حتی‌الامکان این چنین نیازهایی را مرتفع کرد.
وی بیان داشت: طرح جامع دولت‌آباد در زمان تهیه در جلسات متعدد و در سطوح مختلف کارشناسی و مدیریتی با حضور نمایندگان تمامی ارگان‌ها و مسئولان شهر برگزار و سعی می‌شود تا حد امکان تمامی نقطه نظرات ‌آنها در طرح‌ با دیدگاه ‌مصلحت‌اندیشی شهر برای آیندگان طراحی‌ شود.
محمودزاده تاکید کرد: مسئولان دولت‌آباد نیازهای شهر خود را با توجه به مرکز شهرستان بودن این شهر و مجاورت آن با شهرک صنعتی ظرف مدت دو هفته اعلام تا بررسی‌های لازم در اسرع وقت انجام و در صورت نیاز در مراجع ذی‌صلاح جهت انجام تغییرات و تصویب این طرح مطرح شود.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول