اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

توسعه شهری به دور از بخشی‎نگری دنبال شود

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار اجرای برنامه‎های توسعه شهری به دور از بخشی‎نگری از سوی مدیران دستگاه‎های اجرایی مختلف شد.

توسعه شهری به دور از بخشی‎نگری دنبال شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی در نشست بررسی مشکلات مناطق غربی این شهرستان افزود: به علت غفلت مسئولان برخی از محله‎های غرب شهرکرد که پیشانی و ورودی استان محسوب می‎شود، از شرایط مطلوبی برخوردار نیست.
وی اظهار داشت: مدیران باید نگاه جامع به مسائل شهری مرکز استان داشته باشند تا بافت محله‎های فعلی در یک بازبینی صحیح از شرایط مطلوب‏تری برخوردار شود.
عنابستانی بیان داشت: در ناحیه چهار شهرکرد مناطق چالشتر، مهدیه و اشگفتک دانشگاه علوم پزشکی باید نسبت به توسعه فعالیت‎های بهداشت محیط و آموزش‎های خاص محلی اهتمام بیشتری داشته باشد.
وی ادامه داد: 80 تیر چراغ برق در محله‎های چالشتر، اشگفتک و مهدیه نیز بعد از عقب‌نشینی کوچه‎‌ها جابه‌جا نشده که تا پایان فروردین 1391 باید از سوی شرکت برق این اقدام صورت گیرد.
عنابستانی افزود: اعتبارات روشنایی کمربندی جنوب شهرکرد نیز بر اساس یک سوم سهم شهرداری، یک سوم استانداری و یک سوم شرکت برق تامین شده و تا پایان امسال از سوی شرکت برق اجرای این طرح می‎شود.
نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری با اشاره به عبور خط لوله نفت از درون بافت شهری گفت: به زودی با هماهنگی مسئولان خطوط نفت کشور برای جابه‎جایی لوله و یا عقب‌نشینی منازل مسکونی تا 18متری لوله تصمیم گیری خواهد شد.
عنابستانی افزود: زمین فوتبال مهدیه با چمن مصنوعی به صورت فنس‌کشی تا ارتفاع شش متری با حداقل هزینه‎ها از سوی استانداری ساخته خواهد شد.
وی همچنین اظهار داشت: کانال آب‎رسانی کشاورزی اشگفتک نیز به دلیل قرارگرفتن در بافت شهری با همکاری استانداری و شهرداری شهرکرد بهسازی می‎شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری از شهرداری شهرکرد خواست برای جلوگیری از دفن پراکنده اموات محلی متمرکز جهت آرامستان شهرکرد با خدمات مناسب طراحی کند.
وی اظهار داشت: شبکه فاضلاب ناحیه چهار شهرکرد، چالشتر، اشگفتک و مهدیه تا تابستان 1391 از سوی آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری عملیاتی خواهد شد.
عنابستانی همچنین افزود: در راستای کاهش بار ترافیکی بلوار رهبر چالشتر و آسفالت و بهسازی آن راه و ترابری چهارمحال و بختیاری موظف به احداث کنارگذر در طولانی مدت و تکمیل کمربندی شهرکرد در کوتاه‎مدت است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول