اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

زمینه اشتغال 14 هزار نفر در اردبیل فراهم شده است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در سال جهاد اقتصادی و با تلاش و پیگیری تمام مسئولان و خدمتگزاران طرح و پروژه‌های اجرایی افتتاح و زمینه اشتغال 14 هزار نفر فراهم شده است.

زمینه اشتغال 14 هزار نفر در اردبیل فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو پیش از ظهر امروز در کار گروه عمران و شهرسازی اردبیل اظهار داشت: یکی از توفیقات خوبی که امسال نصیب اردبیل شده تدوین سند پنج ساله استان است که این حرکت به ساماندهی نیروی انسانی، تبدیل وضعیت آنها و همچنین توانمند سازی نیروها با آموزش‌ها و اصلاح فرایند اداری کمک کرده است.

بیگدلو در ادامه اولویت افتتاح طرح‌ها در ایام دهه فجر را مناطق محروم و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عنوان کرد و افزود: سعی کردیم با تاکید استاندار اردبیل در این ایام پروژه‌هایی را به بهره‌برداری برسانیم که به شکل 100 درصد اجرا شده و به صورت کامل آماده بهره‌برداری شده باشد.

وی ادامه داد: ما با هدف تمرکز‌زدایی و توزیع عادلانه خدمات با محوریت اشتغال، طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی را اجرایی و آماده بهره‌برداری کردیم و در این زمینه به میزان تاثیرگذاری افتتاح طرح‌های عمرانی در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیز گوشه چشمی داشتیم.

این مسئول با یادآوری اینکه در اولویت دیگر اجرا و افتتاح طرح‌های عمرانی و تولیدی در مناطق محروم مد نظر و ملاک کار بوده است، تصریح کرد: ما ابتدای امسال و در فصل توزیع اعتبارات از 800 پروژه نیمه تمام استان بازدید کرده و گزارشی را ز روند اجرای آنها تهیه کردیم که سعی شد با اولویت‌بندی این طرح‌ها و پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی یکی از این اولویت‌ها را پیشرفت و روند اجرایی پروژه‌ها برشمرد و اظهار داشت: سعی کردیم پروژه‌هایی که 70 درصد و بالاتر از آن پیشرفت داشته باشند تکمیل و به‌ بهره‌برداری برسانیم که در این زمینه نیز موفق عمل شده است.

بیگدلو با مقایسه طرح‌های افتتاحی این ایام با پروژه‌های افتتاح شده سال 89 گفت: دهه فجر سال قبل 275 پروژه با سرمایه‌گذاری 71 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که امسال این تعداد 247 پروژه با 104 میلیارد تومان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول خاطرنشان کرد: در زمینه افتتاح کل پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و زیرساختی نیز رشد 14 درصدی را نسبت به سال قبل شاهد بودیم.

وی در ادامه ابراز داشت: در مناسبت‌های مختلف نظیر هفته دولت، سوم خرداد و سفر رئیس جمهور طرح‌های مختلفی به بهره‌برداری رسیده که اگر با سال ماقبل مقایسه شود در مجموع 25 درصد رشد را از نظر تعداد و اعتبار شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول