اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی خبر داد

اشتغال 4 هزار نفر در حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی گفت: 10 ماه امسال برای 4 هزار نفر در بخش حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی ایجاد اشتغال شده است.

اشتغال 4 هزار نفر در حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی

بابک طالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به سهم 4 هزار و 500 نفری اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی در ایجاد اشتغال و افزایش زمینه‌های اشتغال در این بخش، تا کنون نزدیک به 90 درصد از این میزان محقق شده است.

وی با تاکید بر تحقق 100 درصدی این سهم، تصریح کرد: در این راستا باید بر اساس برنامه‌ریزی‌های موجود پیش برویم.

این مسئول در ادامه با اشاره به تعداد مراکز معاینه فنی خودرو در استان، افزود: تعداد کل مراکز معاینه فنی خودروی فعال در آذربایجان غربی 5 مرکز است که از این تعداد یک مرکز در سال جاری در شهرستان مهاباد راه‌اندازی شده و آذربایجان غربی در این زمینه از 3 استان برتر کشور است.

طالبی اعلام کرد: این مراکز در شهرهای ارومیه، مهاباد، بوکان، خوی و بازرگان قرار دارند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به افتتاح سالن تجاری پایانه مرزی تمرچین در سال جاری، گفت: این سالن با زیربنای 2 هزار و 200 متر مربع و محوطه اطراف آن با اعتبار 53 هزار میلیون ریال در سال جاری انجام گرفته است.

طالبی اظهار داشت: کلنگ زنی و آغاز عملیات مربوطه به احداث سالن مسافری پایانه مرزی تمرچین و محوطه سازی اطراف آن و احداث سر درب‌ها در تیر ماه سال 90 با اعتبار 32 میلیارد ریال که هم اکنون با پیشرفت فیزیکی 17 درصد در مرحله اجرا است از دیگر طرح‌های در حال اجرا در این پایانه است.

وی افزود: آغاز عملیات احداث سرویس بهداشتی 16 چشمه این پایانه با اعتبار یک هزار و 90 میلیون ریال نیز در حال حاضر از 48 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول