اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد

اجرای طرح اطلس اشتغال در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: با آماده شده طرح اطلس اشتغال، بسیاری از مشاغل فراموش شده احیا شده و مشاغل جدید برنامه‌ریزی می‌شود.

اجرای طرح اطلس اشتغال در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، شرکت تعاونی سردخانه تولیدی و توزیعی ترویج این شهرستان به ظرفیت 5 هزار تن با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران و مسئولان شهری شب گذشته به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در این مراسم با تبریک دهه فجر تصریح کرد: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که قدرت‌های شرق و غرب و توطئه‌گرهای داخلی به شدت فعال بودند و از هر سو ضربات شدیدی را بر پیکر انقلاب نوپای ایران وارد می‌کردند.

اسماعیل نیلچیان افزود: تبلور آرمان‌های مردم ایران در این پدیده بزرگ تاریخ شکل گرفت و ارمغان انقلاب اسلامی برای مردم ایران استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود.

وی درباره شرکت تعاونی‌ها گفت: یکی از ظرفیت‌های اشتغال شرکت تعاونی‌ها بوده و بر اساس مزیت‌های شهرستانی باید از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه کرد.

این مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد: با آماده شده طرح اطلس اشتغال بسیاری از مشاغل فراموش شده احیا شده و مشاغل جدید برنامه‌ریزی می‌شود.

عضو هیئت مدیره شرکت تعاونی سردخانه تولیدی و توزیعی ترویج رامسر نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه بزرگ بیان داشت: این سردخانه با ظرفیت 5 هزار تن یکی از سردخانه‌های بی‌نظیر بوده که مجهز به دو کمپرسور شرقی و سیستم plc و دیواره دو جداره ساندویچ پنل است که اجازه سرد شدن بیش از اندازه را به سیستم نداده و در داخل سالن‌ها و راهروها هم سیستم سرمایشی پیشرفته تهویه شده است.

رمضان ساجدی ادامه داد: این شرکت تعاونی دارای 33 نفر عضو بوده که ریاست هیئت مدیره آن بر عهده سید هاشم مهنما بوده و غفار افشاری‌زاده مدیرعامل، مهدی آذرنیا و ساجدی از اعضای هیئت مدیره آن هستیم.

وی اضافه کرد: این طرح در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع و با زیربنای 3 هزار مترمربع ساخته شده و دارای 12 سالن بوده که 5 هزار تن ظرفیت ذخیره‌سازی را دارد.

ساجدی تصریح کرد: منابع مالی تامین شده از طرف بانک توسعه و تعاون رامسر به این شرکت تعاونی 400 میلیون تومان بوده است که کل هزینه‌کرد آن 2 میلیارد و 700 میلیون تومان است که بقیه آن از آورده 33 نفر اعضا تامین شده است.

وی در پایان از همه مسئولان مرتبط که برای به بهره‌برداری رساندن این پروژه تلاش داشتند قدردانی کرد و اذعان داشت: این سردخانه با نگاهی رو به آینده ظرفیت گسترش را داشته و در کمترین زمان ممکن که در باور مسئولان نمی‌آمد به مرحله بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول