اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

مبارزه با آمریکا در گوهر وجودی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مبارزه با آمریکا در گوهر وجودی ملت ایران و ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه جهان نهفته است.

مبارزه با آمریکا در گوهر وجودی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی‌ دری‌نجف‌آبادی ظهر امروز در جمع شرکت‌کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن اراک اظهار داشت: امروز هیچ ملت آزاده و بیداری زیر بار زور زورگویان نرفته و حاضر نیست در برابر هیچ زورگویی خضوع کند.

وی تصریح کرد: اگر آمریکا خیال می‌کند می‌تواند در یمن با حمایت از عبدالله صالح، در بحرین با حمایت از آل‌خلیفه پلید و جنایتکار و در عربستان با حمایت از آل‌سعود این‌ها را برای خود نگه‌ دارد، کور خوانده ‌است، این حاکمان مرده‌های نم‌کشیده‌ در انتظار عزراییل(ع) هستند، آمریکا پیش از این آبروی خود را نبرد، ملت‌های مسلمان این کشورها تا این حاکمان را در گور نکنند، از قیام خود دست‌ بر نخواهند داشت.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه مردم کشورهای اسلامی با آمریکا و مزدوران آمریکا بیگانه‌ هستند، تاکید کرد: مبارزه با آمریکا در گوهر وجودی ملت ایران و ملت‌های مسلمان و تمام آزادیخواهان جهان نهفته است.

وی بیان داشت: اگر آمریکا تصور می‌کند می‌تواند همچنان بر مردم جهان تسلط داشته باشد، در خیال باطل است، آن دوران گذشت، امروز عصر بیداری ملت‌ها و عصر آزادی‌خواهی ملت‌ها است و هیچ ملتی در برابر توطئه‌‌های آمریکا تسلیم نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به حضور باشکوه و غیرقابل وصف مردم در راهپیمایی امروز اظهار کرد: این حضور نشان داد ملت ایران نه تنها از انقلاب خسته نشده‌اند، بلکه رویش‌های این انقلاب روزبه‌روز بیشتر و با عظمت‌تر از روز قبل است، امروز بار دیگر این ملت برای خدا خروشید، برای امام و  برای رهبر خروشید و برای استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی به صحنه آمد.

دری‌نجف‌آبادی با بیان اینکه دشمنان باید بدانند که هیچ کدام از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با کارت دعوت و یا با اجبار نیامده‌اند، گفت: این مردم با پای خود به صحنه آمده‌اند تا نشان دهند که همچنان به انقلاب و امام و رهبر وفادار بوده و از این انقلاب خسته نشده‌اند.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند هر چه تحریم‌ها را بیشتر کنند حضور مردم در صحنه قوی‌تر و غنی‌تر و بیشتر خواهد بود.

امام جمعه اراک با بیان اینکه ملت ایران زیر خیل فشارها و تحریم‌ها پولاد‌ آب‌دیده‌تر خواهد شد، گفت: حضور منسجم و گسترده مردم در راهپیمایی به دشمنان ثابت کرد که ملت ما در برابر فشارها با صبر و استقامت بیشتری در عرصه‌ها حضور بهم خواهند رساند و اگر دشمنان تصور می‌کنند کمر این ملت را می‌توانند بشکنند، باید بدانند این ملت تا کمر رژیم‌های مزدور وابسته و صهیونیسم جنایتکار را در منطقه نشکند از پا نخواهد نشست.

نجف‌آبادی خطاب به دشمنان خاطر نشان کرد: شما ملت ما را تحریم می‌کنید، 33 سال تحریم کردید، تحریم‌ موجب استقلال و خوداتکایی، موجب سربلندی و پیشرفت و موجب کوتاه شدن دست جنایتکار شما از سر ملت ما شده است، خیال می‌کنید با تحریم‌ها ملت ما عقب‌نشینی می‌کند یا ملت ما را تهدید به جنگ می‌کنید خبر ندارید ملت ما، ملت رمضان و عاشورا و محرم است و شهادت بزرگ‌ترین افتخار این ملت به شمار می‌رود.

وی افزود: ملت ایران از روز اول انقلاب شعارهایی سر دادند که این شعارها را از کربلا و امام حسین(ع) آموختند، شعار زیر بار ستم نمی‌کنیم زندگی، جان فدا می‌کنیم در ره آزادگی، این شعار، شعار جاودانه ملت ما است و ملت ایران در راه مبارزه با استکبار جهانی با قوت و قدرت ایستاده است.

امام جمعه اراک با اشاره به در پیش بودن انتخابات بیان داشت: آفرین بر شما مردم همیشه در صحنه استان مرکزی که امروز افتخار آفریدید، انتخابات نزدیک است، برای 12 اسفند هم باید آماده بود، باید همین حضور را در 12 اسفند به صورت رسمی‌تر پای صندوق رای نشان دهید که ان‌شاءالله نشان خواهید داد.

دری‌نجف‌آبادی تاکید کرد: انتخاب با خود شما است، شما باید بهترین‌ها، دلسوزترین‌ها و وظیفه‌شنا‌س‌ترین‌‌ها را خودتان انتخاب کنید، بیاید پای صندوق اخذ رای تا بعضی‌ها خیال نکنند مردم نسبت به جریان انتخابات تحت بوق‌های بیگانگان هستند.

وی گفت: ملت ایران همچنان پای وظیفه‌‌ و پای مجلس ایستاده است و برای یک دوره چهار ساله دیگر مدرس‌ها را برای مجلس انتخاب خواهند کرد و در هنگام انتخاب شایسته‌ها را انتخاب می‌کنند تا سرنوشت خود را برای چهار سال دیگر به دست مجلسی بدهند که امام فرمود این مجلس عصاره فضائل ملت است، که امام فرمود این مجلس فراهم آمده از الله‌اکبرهای مردم است، باید مجلسی باشد که شعار الله‌اکبر مردم را با شعور و ایمان تجلی ببخشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امروز ملت ایران در سراسر میهن اسلامی بار دیگر بیعت خود را با رهبری، با شهدا تکرار کرده و وفاداری خود را به اسلام و ولایت فقیه نشان دادند، گفت: این ملت از دولتمردان، مجلس، قوه قضاییه و از دولت انتظار دارند که بیش از گذشته به فکر این مردم مخصوصا اقشار آسیب‌پذیر، اقشار کم‌ درآمد بیکاران، نیازمندان، فقرا و بیماران باشند.

وی ادامه داد: دولت و مسئولان تصور نکنند حالا که مردم در راهپیمایی شرکت کرده و دینشان را ادا می‌کنند، هیچ مشکلی ندارد، مردم مشکل دارند، جوان بیکار دارند، دختر و پسر ازدواج نکرده دارند، مشکل اقتصادی و تورم دارند،گرانی دارند، شب عید دارند و انتظارشان این است که دولتمردان با تلاش، توجه و هوشیاری بیشتر و با مشورت با کارشناسان و صاحب‌نظران لایق این مشکلات را برطرف کنند.

نجف‌آبادی خاطر نشان کرد: بازی سکه و ارز بازی کوچکی نبود، دشمنان از این بازی سوء‌استفاده‌های فراوانی کردند، ما می‌توانیم کاری کنیم این نوع مشکلات به حداقل برسد.

امام جمعه اراک ادامه داد: تحریم‌ها، فشارها و توطئه‌های دشمنان وجود دارد، اما بعضی از دشمنان داخلی‌ گاهی به این مسائل دامن می‌زنند، بانک مرکزی، دولت، اقتصاد و دارایی و همه و همه باید هوشیار باشند.

نجف‌آبادی افزود: وقتی یک حادثه این چنینی به وجود می‌آید یک دغدغه برای همه ملت می‌شود، ممکن است عده‌ای اندک در این توطئه‌ها نقش داشته باشند، اما آسیبش به همه ملت می‌رسد و ملت انتظار دارند مسئولان با هوشیاری و بیداری با آگاهی نسبت به این مسائل مراقبت کنند کنترل کنند جلوی ضایعات تند را بگیرند اجازه ندهند میلیارد‌‌ها پول به جیب عده‌ای گرگ گرسنه برود و در کنارش طبقات و قشر ضعیف  فشار بیشتری را متحمل شوند، این قابل قبول نیست، ما همه امین مردم و اسلام و قرآن هستیم باید با هوشیاری این امانت‌داری را حفظ کنیم.

در پایان قطعنامه 10 ماده‌ای راهپیمایی قرائت شد که با تکبیر جمعیت تک تک مواد آن مورد تایید قرار گرفت.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول