اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ریگان:

راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مأیوس کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ریگان گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن چشم دشمنان را کور و آنها را مأیوس کردند.

راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مأیوس کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام علی حیدری‌نسب پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم در این آیین باشکوه اظهار داشت: شما با حضور خود چشم دشمنان را کور و آنها را مأیوس کردید.

وی بیان داشت: دشمن درصدد است تا با ترفندهای گوناگون، قومیت‌ها و ملیت‌ها را ایجاد کند و میان مسلمانان تفرقه بیندازد، اما امت اسلامی یک امت واحد است و حول محور ولایت و وحدت کلمه در تمام مراحل پیروز و سربلند است.

حیدری‌نسب عنوان کرد: همه مسلمانان جهان با تمام قوای خود پرچم جمهوری اسلامی را بر قلل جهان اهتزاز در می‌آورند و در نهایت به دست صاحب اصلی آن می‌سپارند.

فرماندار ریگان نیز در این آیین اظهار داشت: با تلاش‌های دولت و نظام جمهوری اسلامی با توجه به اینکه سال گذشته دو حادثه سیل و زلزله را در شهرستان داشتیم، اقدامات خوبی در این منطقه انجام شده است.

 محمد برزنگ افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 20 میلیارد تومان در شهرستان ریگان پروژه اجرا شده که در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری رسید و مردم ریگان از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی بیان داشت: این پروژه‌ها در زمینه کشاورزی، آب، خاک، آموزشی و بهداشتی و درمانی است.

برزنگ عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون 3 هزار و 500 واحد مسکونی در حال ساخت و یا احداث شده‌اند.

وی تصریح کرد: احداث چهار واحد مدرسه مقاوم به جای مدرسه‌های خشت و گلی و غیراستاندارد از دیگر اقدامات صورت گرفته در ریگان است.

برزنگ خاطرنشان کرد: در سایه تمام تحریم‌های دشمن، اکنون ایران از رتبه 33 به 17 اقتصادی دنیا رسیده است و این آمار نیز از سوی سازمان بین‌المللی اعلام شده است.

فرماندار ریگان گفت: به لحاظ علمی و فضانوردی رتبه‌های بالایی را کسب کرده‌ایم.

وی اذعان داشت: شاه خائن طی حکومتش برای ما چه به جای گذاشت، اما با درایت امام راحل و مقام معظم رهبری اکنون به جایی رسیده‌ایم که در رأس همه کشورها ما قرار داریم و کسی نمی‌تواند جلوی پیشرفت و عظمت کشور اسلامی ایران را بگیرد.

برزنگ بیان داشت: حضور باشکوه شما در راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 12 اسفند را بیمه کرد و با حضور خود در انتخابات دشمنان را مأیوس می‌کنید.

وی از اجرای بزرگ‌ترین پروژه آبخیزداری و منابع طبیعی کشور در ریگان خبر داد و گفت: طرح جف با اعتبار 11 میلیارد تومان به صورت پایلوت در پنج روستای ریگان در حال اجرا است که از هجوم شن‌های روان به روستاهای شهرستان جلوگیری می‌کند.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول