اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راهپیمایی 22 بهمن

حماسه‌ای دیگر در اراک رقم خورد / جهان شاهد افتخار‌آفرینی ملت ایران

خبرگزاری فارس: با حضور گسترده و یکپارچه مردم اراک در راهپیمایی 22 بهمن خلق حماسه‌‌ای دیگر در اراک رقم خورد.

حماسه‌ای دیگر در اراک رقم خورد / جهان شاهد افتخار‌آفرینی ملت ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه اراک صبح امروز با حضور در میدان شهدای اراک بار دیگر وفاداری و پایبندی خود به انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و نفرت و انزجار خود را از استکبار فریاد زدند.

یکی از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده شعور و درک بالای سیاسی مردم ایران اسلامی است و دشمنان باید از این حضور بترسند.

رضا داودی گفت: انقلاب اسلامی ایران برای تک‌تک ایرانی‌ها عزت و افتخار به همراه آورد و مردم در چنین صحنه‌هایی است که باید از این انقلاب پشتیبانی کنند.

مریم کاظمی دانشجوی جوان اراکی نیز شرکت در این راهپیمایی را وظیفه هر ایرانی دانست و بیان داشت: امروز ایران اسلامی نقطه اتکای همه مسلمانان جهان است که ما باید با شرکت در این راهپیمایی بذر امید را در دل آنان بکاریم.

وی تصریح کرد: این حضور گسترده و دشمن‌شکن قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی به دشمنان نشان می‌دهد که ملت ایران همچنان دوستدار انقلاب اسلامی هستند و هیچگاه پشت انقلاب را خالی نخواهد کرد.

فرهاد میرمحمدی که انقلاب را به یاد داشت، گفت: انگار همین دیروز بود که از تاریکی به روشنایی رسیدیم و چه شوق و شوری داشتیم.

وی ادامه داد: جهانیان بدانند که این انقلاب آسان به دست نیامده و خون فرزندان این کشور بر سر انقلاب و آرمان‌های بلند آن ریخته شده و هیچ قدرتی نمی‌تواند با این انقلاب و 22 بهمن مقابله کند.

میرمحمدی افزود: این حضور مرا یاد زمان انقلاب می‌اندازد و می‌بینم که بعد از 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی مردم همچنان عاشقانه این نظام را تایید می‌کنند و این دلیلی است که هیچ تهدید و تحریمی نمی‌تواند این ملت را به عقب بکشد.

یکی از جوانان ورزشکار اراکی نیز گفت: حضور منسجم مردم در این راهپیمایی چیزی دور از انتظار نبود، چرا که نه تنها مردم اراک بلکه مردم جای جای ایران اسلامی با درک بالای سیاسی شرایط حساس امروز کشور را درک کرده و اجازه نخواهند داد دشمنان با تهدید و تحریم استقلال این کشور را از بین ببرند.

علی آزادپناه افزود: ما آمده‌ایم که با حضور خود به دشمنان ثابت کنیم که اگر دشمنان برای انحراف در عزم و اراده مردم در 100 سال آینده ایران برنامه‌ریزی کنند، نسل صد سال آینده ایران اسلامی نیز همین مردمان خواهند بود و لحظه‌ای از وفاداری خود به انقلاب دست نخواهند کشید.

یکی دیگر از شهروندان اراکی نیز در حالی که پرچم سه رنگ ایران اسلامی را در دست داشت، اظهار کرد: خون شهدای انقلاب در رگ همه جوانان ایران اسلامی جریان دارد و دشمنان باید بدانند که جوانان امروز حاضرند همچون جوانان هشت سال دفاع مقدس جان خود را برای عزت و استقلال و افتخار ایران اسلامی فدا کنند.

یوسف تیموری گفت: من به‌عنوان یک جوان ایرانی امروز از درک بالای مردم ایران اسلامی بر خود می‌بالم و بیش از گذشته دوستدار این انقلاب خواهم بود.

زهرا مرادی یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی نیز در حالی که از حضور مردم در این راهپیمایی اشک شوق در چشمانش حلقه زده، خاطر نشان کرد: باید آفرین گفت به این مردمی که امروز بار دیگر عزت ایران اسلامی را به نمایش گذاشته و عهد و پیمان خود را با امام(ره) و انقلاب تجدید کردند.

گزارش‌های رسیده از جای جای استان مرکزی حاکی از آن است که راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن در 120 نقطه از شهرهای مختلف این استان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول