اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راهپیمایی 22 بهمن

بانگ مرگ بر آمریکا در شهرهای استان مرکزی طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: بانگ مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل همزمان با سراسر ایران اسلامی در آسمان شهرستان‌های استان مرکزی طنین‌انداز شد.

بانگ مرگ بر آمریکا در شهرهای استان مرکزی طنین‌انداز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مردم همیشه در صحنه شهرستان ساوه از دقایقی پیش با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن با مشت‌هایی گره کرده و قدم‌هایی استوار ضمن پیمودن مسیرهای راهپیمایی مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم را در این شهرستان فریاد زدند.

بر اساس این گزارش شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی ضمن به آتش کشیدن پرچم آمریکا و صهیونیسم، نفرت خود را از استکبار اعلام داشته و اتحاد و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشتند.

قشرهای مختلف مردم اعم از ورزشکاران، کارمندان، کاسبان، دانشجویان، استادان، طلاب، کارگران، جامعه بسیج مهندسان، ورزشکاران، هنرمندان، دانش‌آموزان و سایر قشرهای بیدار و همیشه در صحنه شهرستان ساوه در این راهپیمایی شعارهای "مرگ بر امریکا"، "مرگ بر اسرائیل" ، "نهضت ما همیشه پاینده است، راه امام و شهدا زنده است"، "ایران همیشه کشور امام است"، "اطاعت از رهبری افتخار است"، "ای رهبر آزاده آماده‌ایم، آماده" بار دیگر حماسه‌ای ماندگار را در تاریخ ایران اسلامی رقم زده و وحدت و همدلی و یکپارچگی خود را به نمایش گذاشتند.

یکی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ما در این راهپیمایی شرکت کرده‌ایم تا به دشمنان ثابت کنیم که انقلاب ایران بعد از 33 سال هنوز استوار و پابرجاست و روزبه‌روز استوارتر و پاینده‌تر خواهد شد.

خاطره میرزایی گفت: شرکت در این راهپیمایی نمادی از دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی و حمایت از ولایت فقیه است که دشمنان باید از این حضور درس عبرت بگیرند.

یکی دیگر از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی خاطر نشان کرد: 22 بهمن روز همبستگی ملی، استقلال و عظمت ایران اسلامی است و امروز چشم همه دنیا به ایران اسلامی دوخته شده است.

فاطمه رضایی ادامه داد: امروز روز تجلی شکوه و عظمت ملت ایران است که مایه امید دوست‌داران انقلاب و مایه یاس و ناامیدی دشمنان است.

برگ زرین دیگر از مردم شازند

همچنین مردم شهرستان شازند از ساعات ابتدایی صبح امروز با تجمع در میدان امام خمینی(ره) با تشکیل صفوف وحدت آفرین و یکپارچگی حرکت خود به سمت میدان نماز، خیابان شهید مطهری، بلوار جمهوری اسلامی و مصلای این شهرستان را آغاز کردند.

 بر اساس این گزارش شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با سر دادن شعارهای انقلابی بار دیگر برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار این انقلاب به یادگار گذاشتند.

 راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن در 20 نقطه شهری و روستایی شهرستان شازند و با حضور قشرهای مختلف این شهرستان هم‌اکنون در حال برگزاری است.

 شرکت گسترده و منسجم مردم در این راهپیمایی بار دیگر به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کرد خون شیرمردان و شیرزنان 57 و هشت سال دفاع مقدس امروز در رگ مردم این دیار آزاده جاری است و هیچ گاه از قرمزی رنگ این خون کاسته نخواهد شد.

 راهپیمایی 22 بهمن محلات باشکوه‌تر از سالیان گذشته

 

خیابان‌های شهرستان محلات نیز همانند سایر شهرهای استان مرکزی از ساعات ابتدایی صبح امروز شاهد خیل عظیم مردمی بود که برای عزت‌بخشی و افتخارآفرینی به خیابان‌ها آمده و وحدت و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند.

 

بر اساس این گزارش شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی با مشت‌هایی گره کرده و گام‌هایی استوار انزجار و نفرت خود را از دشمنان انقلاب اثبات کرده و مایه امید دوستداران این انقلاب شدند.

 

راهپیمایی 22 بهمن امسال شهرستان محلات باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شد و حامل پیام عزت و افتخار ایران اسلامی بود.

 

بر اساس این گزارش شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی ضمن پیمودن مسیرهای راهپیمایی با تجمع در مسجد جامع این شهرستان قطعنامه‌ای 10 بندی را قرائت کردند.

 

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول