اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود برف و سرمای شدید صورت گرفت

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن گنبدکاووس پرشورتر از سال‎های گذشته

خبرگزاری فارس: با وجود برف و سرمای شدید، راهپیمایی 22 بهمن گنبدکاووس پرشورتر از سال‎های گذشته و گرمای شور و اشتیاق راهپیمایان گنبدی، هوای سرد و برفی 22 بهمن را بی‌اثر کرد.

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن گنبدکاووس پرشورتر از سال‎های گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان راهپیمایان انقلابی گنبدکاووس با وجود بارش نزولات آسمانی برف با گرمای قلبی بیشتری در مراسم گرامیداشت 22 بهمن و لبیک‌گویی به ندای مولایشان مقام معظم رهبری حضور پیدا کردند و حماسه‎ای به‌یادماندنی در هوای سرد و برفی خلق کردند.

در یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر مردم ولایتمدار و وفادار به انقلاب اسلامی شهرستان گنبدکاووس با حضور حداکثری ثابت کردند که در هر شرایط ذره‌ای از عشق و علاقه آنها به انقلاب کم نمی‌شود و همواره آماده خلق حماسه‌های بزرگ هستند.

در این راهپیمایی ائمه جمعه و جماعات، مسئولان و مردم ولایتمدار از همه قومیت‌های ترکمن و ترک و کرد و فارس، سیستانی و بلوچ، شاهرودی و مازندرانی و خراسانی از شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان، اصناف، کارمندان، کارگران، روحانیون، دانشجویان و دانش‌آموزان حضور گسترده داشتند و با مشت‎های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، ما هر سرباز توایم خامنه‌ای گوش به فرمان توایم خامنه‌ای و شعار الله‌اکبر سر می‌دادند.

مردم با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته‎هایی که بر روی آن تبریک دهه فجر و 22 بهمن، شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسراییل درج شده بود، حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.

همه اقشار در این راهپیمایی باشکوه بار دیگر با مقام معظم رهبری میثاق مجدد بستند تا جان در بدن دارند در راه تداوم انقلاب خود پایداری کنند.

امسال راهپیمایی 22 بهمن با وجود برف و سرمای شدید پرشورتر از هر سال در مسیر مسجد قائمیه تا مسیر خیابان‌های منتهی به مصلای امام جعفر صادق (ع) برگزار شد و خیابان‎ها مملو از جمعیتی بود که با آرمان‌های انقلاب و امام(ره) و شهدا تجدید بیعت می‌کردند.

در پایان این راهپیمایی مردم مفاد بندهای قطعنامه پایانی را با سر دادن تکبیر تایید کردند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول