اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

راهپیمایی 22 بهمن چشم دشمنان انقلاب را کور می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس چشم دشمنان انقلاب را کور می‌کند و به آنان می‌فهماند با توجه به فتنه‌ها و هیاهوی گسترده مردم محکم و استوار ایستاده‌اند و ذره‌ای از آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب کوتاه نمی‌آیند.

راهپیمایی 22 بهمن چشم دشمنان انقلاب را کور می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن با تبریک این روز بزرگ و تشکر از حضور گسترده و پرشور مردم در این جشن ملی اظهار داشت: رهبری مقتدر، وحدت، همدلی و انسجام موجب پیشرفت در تمام زمینه‌ها شده است.

وی گفت: به لطف خداوند و تلاش فرزندان این مرز و بوم طی 33 سال گذشته شاهد انجام کارهای بزرگی در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی و امنیتی هستیم و به ویژه این کارها و خدمات در دولت‌های نهم و دهم به اوج خود رسیده است. در دهه فجر امسال مردم ولایت‌مدار کوهبنان همچون سایر نقاط کشور برنامه و جشن‌هایی در خور شان انقلاب برگزار کردند.

متقی ابراز داشت: حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی چشم دشمنان انقلاب را کور می‌کند و به آنان می‌فهماند با توجه به فتنه‌ها و هیاهوی گسترده مردم محکم و استوار ایستاده‌اند و ذره‌ای از آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب کوتاه نمی‌آیند.

فرماندار کوهبنان عنوان کرد: با توکل به خداوند و با رهبری‌های پیامبرگونه مقام عظمای ولایت در پرتو وحدت و همدلی پرچم این نظام مقدس را به دست صاحب اصلی‌اش ملت ایران می‌سپارد.

متقی خواستار حضور گسترده و حداکثری مردم در کنار صندوق‌های رای شد و اذعان داشت: در این راستا باید با عنایت به توصیه‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در انتخاب افراد اصلح گام برداریم.

*برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب در کوهبنان

مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و راهپیمایی 22 بهمن ساعت 10 صبح امروز از میدان شهدای کوهبنان با حضور فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری و حضور گسترده و پرشور مسئولان اجرایی، فرماند‌هان نظامی و انتظامی و شهروندان کوهبنانی شروع و تا امامزاده سلیمان‌شاه در جوار قبور مطهر شهیدان هشت سال دفاع مقدس ادامه داشت.

در این مراسم مردم ولایتمدار و انقلابی کوهبنان با اعلام انزجار مجدد از سیاست‌های استکبار جهانی ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های حضرت امام (ره)، انقلاب اسلامی و شهدا ضمن حمایت از مقام معظم رهبری از حرکت‌های بیداری کشورهای مسلمان حمایت کردند.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول