اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله خاتمی: 2

ملت زاویه از خط رهبری را از هیچ مسئولی قبول نمی‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ملت زاویه از خط رهبری را از هیچ مسئولی قبول نمی‌کند، گفت: بیان کردن کلمه بحران، همسویی با دشمن است، افراد بریده از ملت و فتنه‌گران بحران دارند، اما مردم بحران ندارند.

ملت زاویه از خط رهبری را از هیچ مسئولی قبول نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر امروز در جشن ملی 22 بهمن در جمع امت شهیدپرور کرمان اظهار داشت: ما به وعده‌های خدا ایمان و اعتماد داریم و در 33 سال گذشته این را تجربه کرده‌ایم و به فضل خدا کشور اسلامی ما رو به پیشرفت است.

خاتمی با تاکید بر اینکه بیان کردن کلمه بحران، همسویی با دشمن است، ‌افزود: افراد بریده از ملت و فتنه‌گران بحران دارند، اما مردم بحران ندارند.

* مردم کرمان شایسته هر نوع خدمتی هستند

وی با اشاره به حضور گسترده مردم استان کرمان در صحنه‌های مختلف و دفاع از آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی خطاب به مسئولان اجرایی این خطه گفت: این مردم شایسته هر نوع خدمتی هستند و مسئولان باید کرامت این مردم را حفظ کنند.

خاتمی با بیان اینکه مسئولان باید با مردم برخورد انسانی و بزرگوارانه داشته باشند، ابراز داشت: مدیران باید بدانند که مردم آنها را به این جایگاه رسانده‌اند و شکر این نعمت همراهی با مردم است.

* مردم ما کمترین زاویه از خط رهبری را از هیچ مسئولی قبول نمی‌کنند

وی تصریح کرد: امروز زمام این کشور به دست رهبری فقیه، جانباز، رزمنده و مجاهد قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و جهادگر روزهای سیاه ستم‌شاهی است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ما ولی‌فقیه را تنها رهبر سیاسی نمی‌دانیم، ‌اذعان داشت: ما ایشان را جانشین امام زمان (عج) می‌دانیم و مردم ما تمام عشقی را که به حضرت مهدی (ع) دارند، یک‌جا نثار نایب ایشان می‌کنند و می‌گویند "خونی که در رگ ما است، هدیه به رهبر ما است".

خاتمی عنوان کرد: در هر زمان که رهنمودها و فرمایش‌های رهبری در عمل انجام شد، نتیجه آن پیروزی و موفقیت بود و هر زمان که به هر دلیلی به فرمایش رهبری گوش نکرده‌اند، آسیب دیده‌ایم.

وی افزود: با صراحت می‌گوییم که مشروعیت هر سه قوه به ولایت است و مردم ما کمترین زاویه از خط رهبری را از هیچ مسئولی نپذیرفته و نمی‌پذیرند.

خاتمی بیان داشت: از تمام آنهایی که در نظام جمهوری اسلامی افتخار خدمت را دارند، درخواست می‌کنیم که در عمل، گویش و فرهنگ همراه با ولایت باشند.

* سازش‌ناپذیری با امریکا خط رهبری است

وی با بیان اینکه رهبری در سخنان خود 80 بار به کلمه فتنه و بارها به بصیرت و بیداری اسلامی اشاره کرده‌اند،‌ ابراز داشت: این مطالب گویش و فرهنگ ولایت است.

خاتمی تصریح کرد: سازش‌ناپذیری با امریکا و به خاک مالیدن پوزه آن، خط رهبری است،‌ آنچنان که خط امام خمینی (ره) بودند و هر کس که در غیر این مسیر حرکت کند در خط مقابل رهبری حرکت می‌کند.

* به کوری چشم دشمنان، مردم باشکوه به پای صندوق‌های رای می‌آیند

وی با اشاره به اینکه مردم تا آخرین نفس و قطره خون حامی ولایت بوده و هستند، ابراز داشت: مردم با همین شکوهی که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند در انتخابات نهمین دور مجلس شورای اسلامی نیز حضور پیدا می‌کنند.

خاتمی افزود: ملت ایران بار دیگر مشت محکمی را به دهن یاوه‌سرایانی می‌زنند که به مردم التماس می‌کنند که پای صندوق رای نروند.

وی با بیان اینکه دنبال‌کنندگان جریان فتنه بیانیه و اطلاعیه صادر می‌کنند که مردم پای صندوق رای نروند، تصریح کرد: به کوری چشم آنها مردم باشکوه به پای صندوق‌های رای می‌آیند.

خاتمی خطاب به شهدای انقلاب اسلامی بیان داشت: شهیدان عزیز در آستانه 34 سالگی انقلاب برخیزید و ببینید، بازماندگان شما که رهروان راهتان هستند، پرچمی که با افتخار به اهتزاز در آوردید را همچنان در اهتزاز دارند و راه شما را تا انقلاب امام زمان (عج) ادامه می‌دهند.

به گزارش فارس، اجرای گروه یک‌ هزار و 357 نفری دانش‌آموزی و مرشدخوانی 34 مرشد از دیگر برنامه‌های آیین راهپیمایی 2 بهمن در کرمان بود.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول