اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش فیروزکوه:

60 ورزشکار فیروزکوهی امسال مقام کسب کردند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: 60 نفر از ورزشکاران فیروزکوهی در رشته‏های مختلف در سال جاری توانستند مقام کسب کنند.

60 ورزشکار فیروزکوهی امسال مقام کسب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران قاسم سراج پیش از ظهر امروز در همایش بزرگی با عنوان "تجلیل و تقدیر از نمونه‏های ورزشی شهرستان فیروزکوه" که در این شهرستان برگزار شد تا در آن، از برترین ورزشکاران این خطه در سال جاری قدردانی به عمل آید، اظهار کرد: 60 نفر از ورزشکاران شهرستان فیروزکوه در سال جاری برای این شهرستان افتخارآفرین شدند.

وی تصریح کرد: این تعداد ورزشکار فیروزکوهی در سال جاری موفق شدند در رده‏های مختلف سنی در رقابت‏هایی که برگزار شده بود، عناوین برتر را به خود اختصاص دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه ادامه داد: این افراد در سطح استان تهران و کشور به عناوین درخور توجهی دست یافته بودند که در همایش امروز از آنها تجلیل به عمل می‏آید.

سراج با بیان اینکه ورزشکاران فیروزکوهی مایه افتخار مسئولان و زمینه‎ساز معرفی بیشتر ورزش شهرستان فیروزکوه به استان تهران و کشور هستند، اضافه کرد: از مجموع 60نفری که در بخش ورزش این شهرستان در سال جاری افتخارآفرین شده‏اند، 30 نفر در ورزش‌های انفرادی موفقیت کسب کرده‏اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه گفت: ورزش مقوله بسیار مهمی بوده و در بخش فرهنگی باید بیشتر به آن توجه شود.

سراج بیان کرد: هر قدر در حوزه ورزش و تربیت بدنی سرمایه‌گذاری صورت گیرد، باز هم کم است چرا که همه این سرمایه‏گذاری‏ها و ظرفیت‏سازی‏ها ارزشمند است.

وی با اشاره به سخنانی که اهمیت ورزش در جامعه را تبیین می‏کرد، ادامه داد: شهید رجایی در همین زمینه ورزش را یک پای انقلاب می‏دانست و همواره دولت‏مردان کشورمان را بر توجه به تربیت بدنی و سرمایه‏گذاری در حوزه ورزش سفارش می‏کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزکوه در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری همایش بزرگ تجلیل و تقدیر از نمونه‏های ورزشی شهرستان فیروزکوه را اقدامی موثر در راستای تشویق ورزشکاران این شهرستان دانست.

سراج اضافه کرد: تشویق در امر ورزش امری حیاتی بوده و یکی از مهم‏ترین حرکت‌های فرهنگی شهرستان فیروزکوه در یک سال گذشته تشویق، ترغیب و همراه ساختن مسئولان شهرستان فیروزکوه در عرصه ورزش و همراهی آنها با ورزشکاران بوده است.

وی یادآور شد: برگزاری همایش بزرگ تجلیل و تقدیر از نمونه‏های ورزشی شهرستان فیروزکوه در حقیقت نشان‏دهنده تعامل مسئولان این شهرستان با ورزشکاران و تقویت ورزش شهرستان فیروزکوه است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول