اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

کلنگ‌زنی سالن ورزش‌های باستانی خرم‌دره

خبرگزاری فارس: سالن ورزش‌های باستانی خرم‌دره همزمان با دهه فجر کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی سالن ورزش‌های باستانی خرم‌دره

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، سالن ورزش‌های باستانی خرم‌دره شامگاه پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

این سالن با اعتبار 500 میلیون تومان تا سال 91 افتتاح خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در حال حاضر سرانه ورزشی هر شهروند خرم‌دره‌ای 55.7 سانتی‌متر است، اظهار داشت: با افتتاح پروژه‌های در دست اقدام، این میزان به 70 سانتی‌متر افزایش پیدا می‌کند.

احمد ابراهیم خلیل‌پور با اشاره به تلاش مسئولان در راستای ارتقای سرانه ورزشی شهرستان خرم‌دره خاطرنشان کرد: بر مبنای استاندارد باید میزان سرانه ورزشی شهرستان خرم‌دره یک متر باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره در ادامه به پروژه‌های در نظر گرفته شده برای سال آتی این شهرستان اشاره و تصریح کرد: کلنگ‌زنی زمین فوتبال خاکی در روستای بالای یک هزار نفر جمعیت شهرستان خرم‌دره از برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده حوزه تربیت‌بدنی این شهرستان در سال جاری خاطرنشان کرد: سالن ژیمناستیک ولایت خرم‌دره در سوم خرداد ماه سال جاری با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 330 میلیون ریال با حضور معاون استاندار، جمعی از مسئولان شهرستانی و جمع کثیری از معتمدین و مردم ورزش دوست خرم‌دره افتتاح شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره افزود: سالن ژیمناستیک ولایت خرم‌دره دارای تجهیزات لازم برای اجرای برنامه‌های ورزشی در بخش آموزش و قهرمانی است.

وی بهره‌برداری از زمین خاکی فوتبال و والیبال روستای قلعه‌ حسینیه را از دیگر پروژه‌های مهم سال جاری این شهرستان برشمرد و ابراز داشت: برای این پروژه هزینه‌ای بالغ بر320 میلیون ریال هزینه شده است.

خلیل‌پور تصریح کرد: در حال حاضر با افتتاح این پروژه تعداد قابل توجهی از جوانان روستای قلعه حسینیه خرم‌دره در تمرین‌های فوتبال و والیبال حضور پیدا کرده و از امکانات موجود استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری از سالن چند منظوره بانوان کوثر یکی دیگر از پروژه‌های مهم محسوب می‌شود که این سالن مجهز به امکانات لازم برای ورزش‌های بسکتبال، والیبال، فوتسال، هندبال، بدمینتون و تنیس روی میز است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خرم‌دره افزود: تعداد قابل توجهی از ورزشکاران خرم‌دره از امکانات موجود در این سالن استفاده می‌کنند و این سالن از لحاظ استاندارد برای برگزاری مسابقات کشوری در رشته‌های مختلف نیز مناسب است.

وی در ادامه به پروژه‌های در دست اقدام این اداره اشاره و تصریح کرد: پروژه زمین چمن پیست دو و میدانی و سکوی 5 هزار نفری تماشاگران با اعتبار پیش‌بینی شده بالغ بر 30 میلیارد ریال آغاز شده است.

خلیل‌پور افزود: در حال حاضر زمین چمن در آخرین مراحل کاشت بوده و در بهار سال 91 آماده بهره‌برداری می‌شود و در این میان فنس‌کشی دور چمن نیز آغاز شده و در مرحله بعد ساخت پیست دو و میدانی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در قسمت سکوها هم قسمتی از کار صورت گرفته و با تامین اعتبار لازم پروژه به صورت کامل احداث و قابل بهره‌برداری خواهد بود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول