اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب

ستاره‏های ورزشی در فیروزکوه تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: ستاره‏های ورزشی شهرستان فیروزکوه در رشته‏های مختلف همزمان با روزهای پیروزی انقلاب تجلیل شدند.

ستاره‏های ورزشی در فیروزکوه تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران پیش از ظهر امروز همایش بزرگی با عنوان "تجلیل و تقدیر از نمونه‏های ورزشی شهرستان فیروزکوه" در این شهرستان برگزار شد تا در آن، از برترین ورزشکاران این خطه در سال جاری قدردانی به عمل آید.

ایام‌الله دهه فجر امسال بار دیگر شاهد برگزاری همایش تجلیل از ورزشکاران بود که برای سومین بار در شهرستان فیروزکوه برگزار می‏شود.

گردهمایی تجلیل و تقدیر از نمونه‏های ورزشی شهرستان فیروزکوه با حضور فرماندار این شهرستان، مسئولان ادارات و دستگاه‏های اجرایی فیروزکوه، جمعی از مردم و ورزشکاران و ورزش‏دوستان این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم باشکوه، قهرمانان، نمونه‏ها، فعالان و نخبگان ورزشی شهرستان فیروزکوه که در سال جاری در رشته‏های مختلف و رقابت‏های ورزشی درخشش خوبی داشتند، تجلیل شدند.

این ورزشکاران توانسته بودند در مسابقات استانی و کشوری عناوین قابل قبولی را کسب کنند و به همین خاطر، در گردهمایی تجلیل و تقدیر از نمونه‏های ورزشی شهرستان فیروزکوه از آنها با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

این ورزشکاران به همت مسئولان اداره ورزش و جوانان فیروزکوه مورد تشویق قرار گرفتند تا بدانند فعالیت‏های آنها برای مسئولان مهم است و باید با قوت مسیر خود را ادامه دهند.

گردهمایی تجلیل و تقدیر از نمونه‏های ورزشی شهرستان فیروزکوه در سالن آمفی‏تئاتر شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.

مسئولان ورزشی و دیگر مدیران محلی شهرستان فیروزکوه در این مراسم، ضمن تبریک فرا رسیدن سی‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های ورزش و تامین زیرساخت‏های لازم در این بخش را در دولت دهم مورد توجه قرار دادند.

در این مراسم باشکوه، مسئولان اداره ورزش و جوانان فیروزکوه برنامه‌های شادی در نظر گرفته بودند که به خوبی اجرایی شد.

اجرای امیری‏خوانی و نوروزی‏خوانی توسط یکی از هنرمندان بزرگ کشور از مهم‏ترین برنامه‏های جانبی گردهمایی تجلیل و تقدیر از نمونه‏های ورزشی شهرستان فیروزکوه بود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول