اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر

سالن ورزشی شهید حسن نقی‌لو هیدج افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سالن ورزشی شهید حسن نقی‌لو هیدج همزمان با دهه فجر افتتاح شد.

سالن ورزشی شهید حسن نقی‌لو هیدج افتتاح شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، مدیر کل نوسازی وتجهیز مدارس استان زنجان ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی شهید حسن نقی‌لو هیدج با اشاره به فضاهای نامطلوب آموزشی در زمان پیش از انقلاب و مقایسه آن با تلاش‌های صورت گرفته پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: با تلاش‌های خدمتگزاران مملکت، مسیرهای سخت و دشوار طی شده و در این راه جانفشانی‌های زیادی صورت گرفته است.

آقاخانی افزود: با این تلاش‌ها این نعمت‌ها به دست ما رسیده است‌ که باید قدردان این انقلاب و نعمت‌های آن بوده و همواره در مسیر ولایت و خدمتگزاری گام برداریم.

وی با بیان این که بعد از انقلاب توجه ویژه‌ای به امر مدرسه‌سازی شده است، ابراز داشت: پس از انقلاب بحث مدرسه‌سازی در اولویت برنامه‌های دولت بوده و توجه ویژه‌ای به مدرسه‌سازی و مقاوم‌سازی فضاهای آموزشی شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با بیان اینکه توجه به امر مدرسه‌سازی و مقاوم‌سازی فضاهای آموزشی در دولت‌های نهم و دهم بسیار چشمگیر بوده است، گفت: این امر به گونه‌ای است که از شش سال پیش، بیش از 800 کلاس درس نوسازی و تحویل آموزش و پرورش شده است.

وی افزود: حق دانش‌آموزان است که در ایمن‌ترین و زیباترین مدارس و نیز شاداب‌ترین فضاها تحصیل کنند و وظیفه دولت این است که این فضا را برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان فراهم کند که در این راستا اهمیت فضاهای ورزشی کمتر از فضاهای آموزشی نیست، چرا که عقل سالم در بدن سالم است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر در این مراسم با اشاره به دستاوردهای فراوان انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف خاطرنشان کرد: جهاد مدرسه‌سازی توسط اداره کل نوسازی و خیرین مدرسه‌ساز از برکت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

علیرضا قنبری افزود: بحث آموزش و پرورش و تامین فضاهای جدید و مقاوم‌سازی ساختمان‌ها در کنار دیگر مباحث علمی و پیشرفت‌های به دست آمده، از برنامه‌های مورد توجه و اولویت‌دار دولت‌های نهم و دهم است.

گفتنی است، سالن ورزشی شهید حسن نقی‌لو دبیرستان شبانه‌روزی کوثر هیدج با 740 متر بنا توسط اداره‌ کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان افتتاح شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول