اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دزفول:

ملت ایران تسلیم تهدیدات رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دزفول گفت: ایران اسلامی و ملت پایدارش هیچ‌گاه تسلیم تهدیدات اسرائیل و آمریکای جهان‌خوار نمی‌شود.

ملت ایران تسلیم تهدیدات رژیم صهیونیستی و آمریکا نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام مرتضی بیگدلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: ایران اسلامی موضعش مقابل اسرائیل و آمریکا تغییر کرده است و در مقابل تهدید، تهدید خواهیم کرد و این مهم نشان از قدرت ایران در این میدان دارد.

وی افزود: اسرائیل برای مقابله با ایران در صورتی که توان داشت دست به تهدید نمی‌زد و به این دلیل می‌توان دریافت که آمریکا و اسرائیل توان حمله به ایران را ندارند.

امام جمعه موقت دزفول با محکوم کردن تهدیدهای اخیر استکبار جهانی علیه ایران خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی هرگز تسلیم زورگویی و تهدیدهای آمریکا و رژیم صهیونیستی نخواهند شد و با تمام توان مقابل آنها خواهند ایستاد.

وی تأکید کرد: ملت شریف ایران با حضور در راهپیمایی بار دیگر به دشمنان ثابت خواهند کرد که توطئه‌ها و تهدیدهای آنها راه به جایی نخواهد برد.

بیگدلی افزود: ایران اسلامی روز 22 بهمن سراسر حضور خواهد بود و ملت برای تجدید میثاق با رهبری و ایستادگی مقابل دشمن در صحنه حضور خواهد داشت.

وی ضمن درخواست از مردم برای حضور هر چه بیشتر در این راهپیمایی خاطرنشان کرد که با برپایی هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی با حضور گسترده مردم بهتر از سال‌های پیش دشمنان انقلاب اسلامی مشت محکمی خواهند خورد.

امام جمعه موقت دزفول با اشاره به نزدیکی انتخابات آتی گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی آزمایش دیگری برای ملت انقلابی ایران در دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی آن است.

بیگدلی انتخابات را بسیار مهم و سرنوشت‌ساز خواند و افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری هر چه با‌شکوه‌تر آن تیری به سوی دشمنان خواهد بود زیرا آنها نمی‌خواهند انتخابات خوب برگزار شود و مردم در آن حضور داشته باشند تا تصویری از دلسردی مردم از نقلاب نشان دهند.

وی گفت: ملت انقلابی ایران بار دیگر در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتخابات سرنوشت‌ساز مجلس به طور گسترده مشارکت و آینده خود را رقم خواهند زد تا دشمنان ناکام بمانند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول