اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسیر آزاد شده فلسطینی:

اسرائیل به هیچ قانونی پایبند نیست/ امتحان داروهای جدید روی اسرای فلسطینی

خبرگزاری فارس: اسیر آزاد شده از زندان‌های اسرائیل با بیان اینکه این رژیم غاصب خطرناک‌ترین داروهای خود را روی اسرا امتحان می‌کند، گفت: اسرائیلی‌ها به هیچ قانون بین‌المللی پایبند نیستند و کمترین امکانات را نیز در اختیار زندانیان قرار نمی‌دهند.

اسرائیل به هیچ قانونی پایبند نیست/ امتحان داروهای جدید روی اسرای فلسطینی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فواد قاسم عرفات زندانی که بعد از 30 سال از زندان‌های رژیم اشغالگر قدس آزاد شده، یکشنبه شب در همایش فرزندان مقاومت که با حضور اسرای فلسطینی آزاد شده از زندان‌های رژیم اشغالگر قدس، حجت الاسلام والمسلمین زمانیان معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه و طلاب مدرسه علمیه معصومیه در سالن همایش‌های این مدرسه برگزار شد، با بیان اینکه بنده سه بار در زندان این رژیم منحوس به حبس ابد محکوم شدم، تصریح کرد: زمانی که انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد، شعار ما این بود که ای خمینی حرکت کن و ما نیز به‌دنبال تو حرکت می‌کنیم.
 
* 18 هزار فلسطینی در زندان اسرائیل هستند
وی با بیان اینکه ما می‌دانیم که آزادی فلسطین بهایی دارد که باید پرداخت شود، یادآور شد: بیش از 18 هزار اسیر مرد و زن در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس زندانی هستند و دشمن برای شکستن روحیه آنها هم شکنجه‌های روحی و هم جسمی را از همان لحظه ورود آنها به زندان بر روی آنها اعمال می‌کنند.
فواد قاسم با بیان اینکه اسرائیل به هیچ یک از قانون‌های بین‌الملل پایبند نیست، اظهار داشت: اسرائیلی‌ها به بهداشت زندانیان به هیچ وجه اهمیت نمی‌دهند و هر بیماری که زندانی بگیرد فقط به او آسپرین می‌دهند، حتی مدیریت زندان پول غذای زندانیان را هم نمی‌دهند و ما خودمان باید هزینه غذایمان را پرداخت می‌کردیم.
 
* امتحان داروهای جدید روی فلسطینیان
وی با بیان اینکه اسرائیل خطرناک‌ترین داروهای خود را روی اسرا امتحان می‌کند، بیان داشت: یکی دیگر از شکنجه‌های اسرائیلی‌ها سلول‌های انفرادی است و ما حتی زندانیانی داریم که بیش از 10 سال در سلول‌های انفرادی زندانی هستند.
این اسیر آزاد شده گفت: با وجود همه این شکنجه‌ها اسرای فلسطینی زندان‌ها را به دانشگاه‌هایی تبدیل کردند که از آنها انسان‌های آزاده خارج می‌شوند و همه مسلمانان باید بدانند که قدس و مسجدالاقصی ملک شخصی هیچکس نیست بلکه متعلق به همه مسلمانان است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول