اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر اسرای فلسطین تشریح کرد:

قانون جنگ اسرائیل؛ کلاهک هسته‌ای در برابر سنگ کودک فلسطینی

خبرگزاری فارس: وزیر اسرای فلسطین گفت: اسرائیل دشمنی است که 400 کلاهک هسته‌ای دارد ولی این کلاهک‌ها در مقابل سنگ یک کودک فلسطینی از کار خواهد افتاد.

قانون جنگ اسرائیل؛ کلاهک هسته‌ای در برابر سنگ کودک فلسطینی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایش فرزندان مقاومت با حضور اسرای فلسطینی آزاد شده از زندان‌های رژیم اشغالگر قدس، حجت الاسلام والمسلمین زمانیان معاون بین الملل حوزه‌های علمیه و طلاب مدرسه علمیه معصومیه یکشنبه شب در سالن همایش‌های این مدرسه برگزار شد.
عطاالله ابوصبح وزیر اسرای فلسطین در این همایش با بیان اینکه ما ملت فلسطین این صحبت امام خمینی(ره) که اسرائیل یک غده سرطانی است را قبول داریم، اظهار داشت: آمریکایی‌ها این غده سرطانی را در فلسطین کاشتند تا منابع و ثروت این سرزمین را به غارت ببرند.
وی با بیان اینکه دشمن اسرائیل را به‌وجود آورد تا خنجری در قلب مسلمانان باشد، یادآور شد: بعد از به‌وجود آوردن اسرائیل، نظام‌های دیکتاتوری را در ملت‌های عربی ایجاد کرده و کاری کردند تا صحراهای عربی جان هزاران آزاده‌ای که نقشه‌های دشمنان را افشا می‌کردند در آغوش بگیرند.
وزیر اسرای فلسطین ادامه داد: ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به خودمان بشارت دادیم که اسرائیل این غده سرطانی از بین خواهد رفت، مسلمانان امتی هستند که بیش از یک میلیارد و 500 میلیون نفر جمعیت در جهان دارند و اگر با یکدیگر متحد شوند می‌توانند این رژیم منحوس را از بین ببرند.
وی با بیان اینکه اسرائیل دشمنی است که 400 کلاهک هسته‌ای دارد ولی این کلاهک‌ها در مقابل سنگ یک کودک فلسطینی از کار خواهد افتاد، بیان داشت: همه می‌دانند که اسرائیل گفته بود اگر دیر یاسین نبود، اسرائیل به‌وجود نمی‌آمد، دیر یاسین جایی است که این رژیم منحوس فجیع‌ترین جنایات را انجام داده است، کودکان را در آغوش مادرانشان و نوزادان را در رحم مادرهایشان کشته است.
ابوصبح با بیان اینکه ملت فلسطین از مواضعشان کوتاه نخواهند آمد، تصریح کرد: فلسطین یک مسئله عربی نیست بلکه مهم‌ترین مسئله جهان اسلام است و همه باید برای آزادی فلسطین یک بار دیگر با هم پیمان ببندیم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول