اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بین‌‌المللی قزوین:

چهره جنایتکار اسرائیل با مقاومت فلسطینی‌ها آشکار شد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بین‌‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: مردم جهان به خاطر مقاومت شما مردم فلسطین، جنایت و ظلم صهیونیست‌ها را با همه وجود احساس کردند.

چهره جنایتکار اسرائیل با مقاومت فلسطینی‌ها آشکار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی عصر امروز در مراسمی با عنوان "از نحر تا بحر" که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: وقتی خبر رسید که آزادگان فلسطینی در کشور و استان ما حضور می‌یابند، خشنود شدیم چراکه دل‌های ما با شماست و ملت ما وقتی مسائل شما را از طریق تلویزیون مشاهده می‌کنند، بر مظلومیت شما اشک می‌ریزند.
وی ادامه داد: مردم جهان به خاطر مقاومت شما رسوایی، جنایت و ظلم صهیونیست‌ها را با همه وجود احساس کردند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بین‌‌المللی امام خمینی (ره) قزوین اضافه کرد: خداوند فرمودند "لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ وَالَّذِینَ أَشْرَكُوا"؛ جنایت‌های صهیونیست‌ها و پشتیبانی‌های آمریکا، انگلیس و همه کسانی که در وادی شرک در مقابل ایمان و دین ایستادند با مقاومت شما فلسطینی‌ها برای مردم دنیا آشکار شد و این حقیقت قرآنی را فهمیدند.
وی عنوان کرد: زمانی مفسران قرآن کریم در کلاس‌های درس و مجامع علمی قرآن را تفسیر می‌کنند و یک وقت نیز فرزندان اسلام در مقاومت، در زندان و زیر شکنجه به دنیا حقایق قرآنی را نشان می‌دهند و ما شما را چنین می‌شناسیم و این مقاومت‌ها است که کار را پیش برده است.
عابدینی اعلام کرد: من باید به شما تبریک گویم که مشمول این آیه "إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی كُنتُمْ تُوعَدُونَ" از قرآن کریم می‌شوید و کسانی که از فلسطین، غزه و لبنان هستند همه فرزندان اسلام و پیامبر و ادامه دهندگان راه انبیا هستند.
وی افزود: قرآن در جایی می‌فرماید این صهیونیست‌ها مانند حمار هستند و در جای دیگری می‌فرماید آنها مانند حمارهایی هستند که فرار می‌کنند و در واقع از شیر فرار می‌کنند از آن روزی که در لبنان سید حسن نصرالله و رزمندگان، مقاومت 33 روزه و فلسطین مقاومت 22 روزه را رقم زد و آن زمان که جهان اسلام یکپارچه با بیداری اسلامی در مصاف کفر و استکبار قرار گرفت، می‌بینیم که دشمنان از شیران بیشه شجاعت اسلام در فرار هستند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بین‌‌المللی قزوین تأکید کرد: ما یقین داریم که شمارش معکوس برای رژیم صهیونیستی با سرعت شروع شده و ان‌شاالله به زودی این غده سرطانی از پیکره جهان زدوده و در گورستان زشتی و نکبت دفن خواهد شد و پرچم عزت و اقتدار کشورهای اسلامی با بیداری اسلامی برافراشته خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: ان‌شاالله ملت‌های مستضعف یعنی همان 99 درصدهای جهان در برابر یک درصد ستمگر به تأسی از مقاومت، راه پیروزی را پیش می‌گیرند و شاهد پیروزی هرچه زودتر فلسطین و لبنان و شکست صهیونیست‌ها در عرصه‌های اشغالی باشیم.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول