اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان:

چک وصول مطالبات حقوق بازنشستگان فولاد صادر شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازنشستگان ذوب‌آهن تا ساعاتی دیگر مطالبات خود را دریافت می‌کنند.

چک وصول مطالبات حقوق بازنشستگان فولاد صادر شد
ابراهیم دستمزد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان بیان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط این کانون و دیگر مسئولان چک‌ یک هزار میلیارد ریالی برای پرداخت حقوق بازنشستگان صادر شده است.
وی ادامه داد: بازنشستگان تا ساعاتی دیگر و در نهایت تا فردا صبح مطالبات خود را دریافت می‌کنند.
مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن با اشاره به میزان مبلغ باقی‌مانده طلب بازنشستگان اظهار داشت: از میزان مبلغ 2 هزار و 800 میلیارد مبلغ یک هزار میلیارد ریال آن به صورت علی‌الحساب پرداخت شده و مابقی نیز بعد از پیگیری‌های انجام شده به زودی پرداخت می‌شود.
 به گزارش فارس، در چند ماه گذشته بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان به دلیل عدم دریافت حقوق و مطالبات خود دست به تجمعات گسترده مقابل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن زده که با پیگیری‌هایی که توسط مسئولان و نمایندگان مردم اصفهان صورت گرفت روز گذشته به نتیجه نشست.
هم‌اکنون صندوق بازنشستگی فولاد کشور 80 هزار بازنشسته دارد که در ماه‌های اخیر به دلیل واگذاری برخی از شرکت‌های فولادی به بخش خصوصی و قطع کمک‌های آنها به این صندوق و همچنین عدم اجرای بند 33 قانون بودجه کل کشور، پرداخت حقوق آنها به تعویق افتاده بود.
براساس آیین‌نامه استخدامی شرکت ملی فولاد و طبق تبصره پنج ماده 109 استخدام آمده، حق و حقوق بازنشستگان ذوب‌آهن طبق مزایایی که هر سال برای کارکنان و کارمندان ذوب‌آهن در نظر گرفته می‌شود، باید به بازنشستگان نیز پرداخت شود.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول