اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی تجمع دوباره بازنشستگان فولاد

بازنشستگان به دنبال چرایی بدقولی مسئولان هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازنشستگان فولاد مبارکه و ذوب‌آهن به دنبال چرایی بدقولی مسئولان برای دریافت مطالبات خود هستند.

بازنشستگان به دنبال چرایی بدقولی مسئولان هستند
ابراهیم دستمزد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از تجمع بازنشستگان ذوب‌آهن در مقابل کانون بازنشستگی ذوب‌آهن خبر داد و بیان کرد: در 15 استان دیگر نیز همین مشکلات را داریم و بازنشستگان خواستار مطالبات خود هستند.
وی ادامه داد: یک بار مسئولان خبر امضای مصوبه را از طرف رئیس جمهور و ابلاغ آن می‌دهند و از طرف دیگر نیز تماس‌های مکرر عکس این موضوع را نشان می‌دهد.
مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان با اشاره به خبری که از طرف مسئولان کشور و استانی در زمینه امضای مصوبه ارسال شده است، افزود: طبق خبرهای ارسالی از طرف مسئولان استانی و کشوری، مصوبه‌ای که در زمینه پرداخت مطالبات بازنشستگان ارائه شده، رئیس جمهور با آن موافقت کرده و امروز شنبه ابلاغ شده است.
وی تاکید کرد: از امروز صبح هرچه در این زمینه با مسئولان تماس گرفته می‌شود حاکی از عدم ابلاغ آن مصوبه است.
دستمزد گفت: در حال حاضر با این اتفاقاتی که افتاده وضعیت تنش‌آلود شده است.
وی از نامه وزیر اقتصاد سخن گفت و ادامه داد: این نامه حاکی از این است که روال به گذشته برگشته و کارخانه‌های فولادی نیز کمک‌های خود را به صندوق بازنشستگی قطع نکنند.
مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: این نامه در تاریخ 23 آذر سال‌جاری از طرف وزیر اقتصاد به وزیر صنعت نوشته شده که تا پایان سال کارخانه‌های فولادی مطابق گذشته عمل کنند.
وی تاکید کرد: متأسفانه مسئولان به همین قول‌های خودشان نیز عمل نکردند تا اینکه آن مصوبه نیز اجرایی شود.
دستمزد تصریح کرد: ما در چند روز گذشته نیز سعی بر اجرایی کردن این نامه داشتیم که باز هم بی‌نتیجه مانده است.
وی ادامه داد: کارخانه‌های فولادی که تأمین کننده کسری صندوق بازنشستگی فولاد بودند باید میزان پول کسری صندوق را جبران می‌کردند.
مدیرعامل کانون بازنشستگان ذوب‌آهن با اشاره به مشکلات این بازنشستگان افزود: بازنشستگان ذوب‌آهن از آبان‌ماه سال‌جاری تاکنون حقوق خود را دریافت نکردند، بیشتر آنها دارای فرزندان دانشجو بوده و یا از بیماری رنج می‌برند بنابراین باید هرچه سریع‌تر چاره‌ای در این زمینه اندیشیده شود.
وی بیان کرد: به چه دلیل با این قشر به این صورت برخورد می‌شود و دلیل این تجمع‌ها نیز شاید به همین دلیل باشد که باید هرچه سریع‌تر مشکلات آنها پیگیری شود.
دستمزد گفت: این تجمعات خودجوش بوده و حق این بازنشستگان است که این طور برخورد کنند.
انتهای پیام/آ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول