اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صندوق حمایت از بازنشستگان فولاد کرمان:

بخش خصوصی حقوق بازنشستگان را پرداخت نمی‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس صندوق حمایت از بازنشستگان فولاد کرمان گفت: بخش خصوصی کرمان حقوق بازنشستگان شرکت زغالسنگ را پرداخت نمی‌کند.

بخش خصوصی حقوق بازنشستگان را پرداخت نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بازنشستگان زغال سنگ کرمان صبح امروز به علت پرداخت نشدن حقوق دو ماهه خود مقابل دفتر حمایت از حقوق بازنشستگان تجمع و خواستار پرداخت حقوق خود شدند.
احمد کاظم‌زاده رئیس صندوق حمایت از بازنشستگان فولاد استان کرمان در حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: حقوق بازنشستگان از درآمدهای صنعتی و معدنی پرداخت می‌شود و این روند ادامه داشت تا اینکه سال 74 معادن کشور از جمله فولاد مبارکه و فولاد خوزستان به بخش خصوصی واگذار شدند.
وی افزود: بخش خصوصی حقوق بازنشستگان شرکت زغال سنگ را پرداخت نمی‌کند و این مشکل نه تنها در کرمان بلکه در سایر استان‌های کشور از جمله خوزستان، اصفهان و تهران هم وجود دارد.
کاظم‌زاده تصریح کرد: دولت سال‌ها درگیر این مشکل بود تا بتواند از طریق بودجه عمومی کشور، حقوق بازنشستگان معادن را تأمین کند و در بررسی بودجه سال 90 مقرر شد، بودجه‌ای برای این مشکل از طریق وزارت دارایی و معاونت برنامه ریزی رئیس جمهور تخصیص یابد.
وی ابراز امیدواری کرد به زودی مشکل تعویق حقوق بازنشستگان برطرف شود. چندمین بار است که این اتفاق برای بازنشستگان زغال سنگ استان کرمان می‌افتد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول